Evaluation:
Published: 02.05.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Konkurence', 1.
  • Research Papers 'Konkurence', 2.
  • Research Papers 'Konkurence', 3.
  • Research Papers 'Konkurence', 4.
  • Research Papers 'Konkurence', 5.
  • Research Papers 'Konkurence', 6.
  • Research Papers 'Konkurence', 7.
  • Research Papers 'Konkurence', 8.
  • Research Papers 'Konkurence', 9.
  • Research Papers 'Konkurence', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kas ir konkurence?    4
2.  Konkurences metodes    6
3.  A/S Latvijas Balzāms peļņas aprēķini 1999-2000    7
4.  A/S Latvijas Balzāms darba pētīšana un komentāri    8
  Secinājumi    10
Extract

Visur eksistē tirgus, kur ļaudis sanāk kopā, lai pirktu un pārdotu savas preces un pakalpojumus. Brīvā tirgus ekonomikas sistēmā patērētāji un ražotāji maina savas preces un pakalpojumus daudzos konkurējošos tirgos. Ekonomiskā sacensība, konkurence ir tirgus saimniecības neatņemama pazīme, uzņēmēju, firmu, ekonomiskās rīcības un motivācijas elements. Uzņēmējus arvien nomāc problēma, kā cīnīties ar konkurentiem un kā paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju. Iespējams, ka katrs varētu izdomāt arvien kaut ko jaunu un nebijušu, bet eksistē arī biežāk lietoti piemēri un paņēmieni, par kuriem tad arī īsumā pastāstīšu.…

Author's comment
Atlants