Author:
Evaluation:
Published: 23.01.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Practice Reports 'Kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes tirgus pētījumos', 1.
  • Practice Reports 'Kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes tirgus pētījumos', 2.
  • Practice Reports 'Kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes tirgus pētījumos', 3.
  • Practice Reports 'Kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes tirgus pētījumos', 4.
  • Practice Reports 'Kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes tirgus pētījumos', 5.
  • Practice Reports 'Kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes tirgus pētījumos', 6.
  • Practice Reports 'Kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes tirgus pētījumos', 7.
  • Practice Reports 'Kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes tirgus pētījumos', 8.
  • Practice Reports 'Kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes tirgus pētījumos', 9.
  • Practice Reports 'Kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes tirgus pētījumos', 10.
  • Practice Reports 'Kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes tirgus pētījumos', 11.
  • Practice Reports 'Kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes tirgus pētījumos', 12.
  • Practice Reports 'Kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes tirgus pētījumos', 13.
  • Practice Reports 'Kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes tirgus pētījumos', 14.
  • Practice Reports 'Kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes tirgus pētījumos', 15.
  • Practice Reports 'Kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes tirgus pētījumos', 16.
  • Practice Reports 'Kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes tirgus pētījumos', 17.
  • Practice Reports 'Kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes tirgus pētījumos', 18.
  • Practice Reports 'Kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes tirgus pētījumos', 19.
  • Practice Reports 'Kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes tirgus pētījumos', 20.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Anotācija    3
2.  Ievads un problēmas īss raksturojums    4
3.  Pētījuma rezultāti    10
4.  Priekšlikumi    12
Extract

Prakses darbs ir mārketingā. Prakses darba ‘‘Firmas STILS atpazīstamība un noieta tirgus paplašināšana Latvijas pilsētās’’ uzdevums ir veikt praktisko pētījumu par firmas pakalpojumu patreizējo atpazīstamību, kā arī izstrādāt priekšlikumus, kuri varētu palīdzēt firmas vadībai veicināt savu pakalpojumu noieta tirgus paplašināšanos Latvijas pilsētās.

Lai varētu veikt prakses darbā izvirzītos uzdevumus, iepazinos ar firmas vadību, darbības specifiku, ražoto produkciju un mārketinga aktivitātēm, kuras firma ir veikusi līdz šim. Tā kā firmas galvenais darbības virziens ir sieviešu virsdrēbju šūšana un tai ir laika gaitā izveidojies savs klientu loks, tad prakses darbā tika veikta anketēšana, lai noskaidrotu vai klientes ir apmierinātas ar šūšanas kvalitāti un cenu, kā arī noskaidrotu, kādus pakalpojumus viņas vēlētos vēl saņemt.

Ar prakses darba palīdzību tiks noskaidrots, kāda ir patreizējā firmas pozīcija šūto apģērbu pakalpojumu sfērā un kādi ir galvenie kritēriji, kurus izvirza sievietes, izvēloties šūt virsdrēbes firmā STILS.

Prakses darbā ir iekļauts praktiskais pētījums, kurā ar anketēšanas palīdzību tiek noskaidrota klientu attieksme pret firmas pakalpojumu kvalitāti. …

Author's comment
Atlants