Author:
Evaluation:
Published: 01.02.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Presentations 'SIA "Rimi Latvia"', 1.
  • Presentations 'SIA "Rimi Latvia"', 2.
  • Presentations 'SIA "Rimi Latvia"', 3.
  • Presentations 'SIA "Rimi Latvia"', 4.
  • Presentations 'SIA "Rimi Latvia"', 5.
  • Presentations 'SIA "Rimi Latvia"', 6.
  • Presentations 'SIA "Rimi Latvia"', 7.
  • Presentations 'SIA "Rimi Latvia"', 8.
  • Presentations 'SIA "Rimi Latvia"', 9.
  • Presentations 'SIA "Rimi Latvia"', 10.
Extract

Priekšlikumi
Lai palielinātu pārdošanas apjomus preču zīmes produktiem – ieteiktu izmantot vairāk degustāciju firmu pakalpojumus, kā arī informatīva rakstura materiālus veikalā par zīmola produktiem.
Pievērst lielāku uzmanību IT departamenta daļas darbībai, jo no šīs daļas ir atkarīgas preču cenu izmaiņas. Ļoti bieži mārketinga daļa ir izreklamējusi preci ar akcijas cenām, bet pircējam nav iespējas nopirkt preci par akcijas cenām, jo IT daļas darbinieki savlaicīgi nav nosūtījuši cenu izmaiņas veikaliem.
Ieteiktu Rimi hipermārketa veikalu tirdzniecības zālēs izvietot uzskatāmākas un pamanāmākas norādes par katru produktu grupas izvietojuma zonu, jo ļoti bieži cilvēki nespēj orientēties plašajā produktu izvietojumā.
 


Author's comment
Atlants