Evaluation:
Published: 06.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 1.
  • Research Papers 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 2.
  • Research Papers 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 3.
  • Research Papers 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 4.
  • Research Papers 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 5.
  • Research Papers 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 6.
  • Research Papers 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 7.
  • Research Papers 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 8.
  • Research Papers 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 9.
  • Research Papers 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 10.
  • Research Papers 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 11.
  • Research Papers 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 12.
  • Research Papers 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 13.
  • Research Papers 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 14.
  • Research Papers 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 15.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  MAKSĀJUMU KARTES, DROŠĪBA UN MĀRKETINGS    4
1.1.  MAKSĀJUMU KARTES    4
1.2.  DROŠĪBA    4
1.3.  MĀRKETINGS    5
2.  MAKSĀJUMU KARŠU POPULARITĀTE LATVIJĀ    7
2.1.  KĀDS IR VIDĒJAIS LATVIJAS MAKSĀJUMU KARŠU LIETOTĀJS?    7
2.2.  STARPTAUTISKO MAKSĀJUMU KARŠU ZĪMOLU ATPAZĪSTAMĪBA    8
2.3.  MAKSĀJUMU KARŠU IZMANTOŠANAS MĒRĶI    9
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    11
  BIBLIOGRĀFISKO NORĀŽU SARAKSTS    12
  Pielikumi    13
Extract

Pētījuma mērķis: Aptaujājot dažāda vecuma, dzimuma un dažādas nodarbošanās cilvēkus, noskaidrot- cik populāras ir starptautiskās maksājumu kartes Latvijas iedzīvotāju vidū, to atpazīstamība, lietošanas biežums un izmantošanas mērķis.
UZDEVUMI:
Ar anketēšanas palīdzību noskaidrot:
Kuru maksājumu karšu zīmoli ir vispopulārākie Latvijā;
Cik bieži karšu lietotāji izmanto savas maksājumu kartes ikdienā;
Kādiem mērķiem cilvēki izmanto savas maksājumu kartes.
Apstrādāt iegūtos datus un izdarīt secinājumus.
PĒTIJUMU METODES:
Anketēšana;
Statistiskā analīze.…

Author's comment
Atlants