Author:
Evaluation:
Published: 04.07.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Atmiņa, tās klasifikācija. Atmiņas traucējumi', 1.
  • Summaries, Notes 'Atmiņa, tās klasifikācija. Atmiņas traucējumi', 2.
  • Summaries, Notes 'Atmiņa, tās klasifikācija. Atmiņas traucējumi', 3.
  • Summaries, Notes 'Atmiņa, tās klasifikācija. Atmiņas traucējumi', 4.
  • Summaries, Notes 'Atmiņa, tās klasifikācija. Atmiņas traucējumi', 5.
  • Summaries, Notes 'Atmiņa, tās klasifikācija. Atmiņas traucējumi', 6.
  • Summaries, Notes 'Atmiņa, tās klasifikācija. Atmiņas traucējumi', 7.
Extract

Atmiņa ir viens no interesantākajiem psihiskajiem procesiem, jo ar atmiņas palīdzību mēs varam dzīvot ne tikai tagadnē, bet arī ielūkoties pagātnē. Var teikt, ka atmiņa ir pagātnes pieredzes organizēšanas un saglabāšanas process, kas ļauj atkārtoti izmantot šo pieredzi pašreizējā dzīvē.
Informācija, kas nonāk mūsu atmiņā, var būt visdažādākā:
redzes jeb vizuālā
dzirdes jeb audiālā
kustību
emociuonālā
vārdiskā jeb verbālā

Atmiņas struktūra

Sensorā atmiņa.
Tā uzkrāj informāciju receptoru līmenī. Informācijas glabāšanas ilgums ir apmēram viena sekundes ceturtdaļa. Sensorās atmiņas apjoms ir liels, jo informācija pienāk nepārtraukti.
Sensorā atmiņa ir process, kas realizējas sajūtu analizatori līmenī.…

Atlants