Evaluation:
Published: 07.04.2022.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
  • Essays 'Sociālo mediju nozīme Covid 19 komunikācijā', 1.
  • Essays 'Sociālo mediju nozīme Covid 19 komunikācijā', 2.
  • Essays 'Sociālo mediju nozīme Covid 19 komunikācijā', 3.
  • Essays 'Sociālo mediju nozīme Covid 19 komunikācijā', 4.
Extract

Bet sociālie mediji neko neveido, tie paši nav dzinējspēks. Tie atspoguļo to, ko dara lietotāji. Tiesa, tas nav precīzs, bet gan izkropļots sabiedrības attēls, bet tomēr procesiem, kas notiek ar sociālo mediju starpniecību, avots ir cilvēki, kas šajās platformās darbojas un vēlas kaut ko panākt. Tāpēc ir jāfokusējas ne tikai uz to, ko dara sociālie mediji, kuriem, bez šaubām, ir nozīmīga loma mūsdienu sabiedrības komunikācijas procesos, bet arī uz to, ko dara sociālo mediju lietotāji un kas ir tā mūsu sabiedrības daļa, kurai sociālie mediji ļauj kļūt redzamākai un ietekmīgākai.
Veicot dziļāku rakstu izpēti par mediju darbību Covid 19 pandēmijas laikā saprotu cik smags darbs tas patiesībā ir, jo šie mediji tiek “ierauts zobratos”. Pandēmijas laikā tie bijuši gan cilvēkresursi, gan daļas sabiedrības nicinājums, dezinformācija no valsts iestādēm par sabiedrības pieprasītajiem datiem, vadlīnijām, informācijas apmaiņa neklātienē, kas paildzina informācijas apriti utt.

Author's comment
Atlants