Author:
Evaluation:
Published: 08.02.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Research Papers 'Mobinga novēršanas iespējas vispārizglītojošā izglītības iestādē', 1.
  • Research Papers 'Mobinga novēršanas iespējas vispārizglītojošā izglītības iestādē', 2.
  • Research Papers 'Mobinga novēršanas iespējas vispārizglītojošā izglītības iestādē', 3.
  • Research Papers 'Mobinga novēršanas iespējas vispārizglītojošā izglītības iestādē', 4.
  • Research Papers 'Mobinga novēršanas iespējas vispārizglītojošā izglītības iestādē', 5.
  • Research Papers 'Mobinga novēršanas iespējas vispārizglītojošā izglītības iestādē', 6.
  • Research Papers 'Mobinga novēršanas iespējas vispārizglītojošā izglītības iestādē', 7.
  • Research Papers 'Mobinga novēršanas iespējas vispārizglītojošā izglītības iestādē', 8.
  • Research Papers 'Mobinga novēršanas iespējas vispārizglītojošā izglītības iestādē', 9.
  • Research Papers 'Mobinga novēršanas iespējas vispārizglītojošā izglītības iestādē', 10.
  • Research Papers 'Mobinga novēršanas iespējas vispārizglītojošā izglītības iestādē', 11.
  • Research Papers 'Mobinga novēršanas iespējas vispārizglītojošā izglītības iestādē', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mobinga cēloņi    4
2.  Mobing skolas sienās un tā sekas    5
3.  Mobinga novēršanas pasākumi    6
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Secinājumi

• Mobilizācijas situācija ir sarežģīts psiholoģisks process. Mobings traucē bērniem un pusaudžiem veidot normālas sociālās spējas.
• Klases audzinātājiem un skolotājiem ir jāatceras, ka atmosfēra klasē ietekmē gan skolas programmas apgūšanu, gan vispārējo sekmju, mācību motivāciju u.tml. Pedagogs nedrīkst palikt vienaldzīgs pret bērnu savstarpējiem konfliktiem. Ir svarīgi iesaistīties to risināšanas procesā un demonstrēt labvēlīgus, praktiskus paņēmienus komunikācijā un konfliktu risināšanā.
• Pieaugušo palīdzība mobilizācijas gadījumos ir nepieciešama bērnam, kurš ieguvis psiholoģisko traumu. Visus vecākus ir arī jāinformē par mobinga īpašībām un izraisītajām sekām, jo tad, gadījumos, kad pedagogs grupā kaut ko neievēro mobinga risināšanā, var iesaistīties vecāki ar saviem novērojumiem par izmaiņām bērna uzvedībā mājās. Ir jāuzdod bērnam jautājumi par skolā notiekošo. Savlaicīgi pamanot notiekošo, var brīdināt vai apturēt traumu. Jāatrod pieauguša cilvēka sabiedrotais, spēcīgs, gudrs, kas sniedz reālu palīdzību.

Author's comment
Atlants