Author:
Evaluation:
Published: 21.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
  • Research Papers 'Apdāvinātu bērnu audzināšanas problēma', 1.
  • Research Papers 'Apdāvinātu bērnu audzināšanas problēma', 2.
  • Research Papers 'Apdāvinātu bērnu audzināšanas problēma', 3.
  • Research Papers 'Apdāvinātu bērnu audzināšanas problēma', 4.
  • Research Papers 'Apdāvinātu bērnu audzināšanas problēma', 5.
  • Research Papers 'Apdāvinātu bērnu audzināšanas problēma', 6.
  • Research Papers 'Apdāvinātu bērnu audzināšanas problēma', 7.
  • Research Papers 'Apdāvinātu bērnu audzināšanas problēma', 8.
  • Research Papers 'Apdāvinātu bērnu audzināšanas problēma', 9.
Extract

Ar apdāvinātību mēs saprotam kādu noteiktu spēju attīstību. A.Kovaļovs saka, ka: „Cilvēku, kuram ir augsti attīstītas vispārīgas spējas, dēvē par apdāvinātu cilvēku.”
„Cilvēku inteleģence- vispārīgā apdāvinātība, kas izpaužas tādejādi, ka cilvēks spēj risināt gan konkrētas, gan abstraktas problēmas un līdz ar to orientēties jaunos abstākļos, viegli pielāgoties jaunām situācijām.(E.Koemetess).
B.Teplovs uzskata, ka apdāvinātība ir īpatnejs spēju savienojums, no kura atkarīgāki lielāki vai mazāki sasniegumi kādas darbības veikšanā.
ASV par apdāvinātiem un talantīgiem uzskata bērnus, kuri peec speciālistu atzinuma uzrāda augstus sasniegumus vienā vai vairākās sfērās- intelektuālajā, akadēmisko sasniegumu, mākslinieciskās vai produktīvas domāšanas, sabiedriskuma, komunikabilitātes, kustību sfēra.(Burmenskis, Sluckis)…

Author's comment
Atlants