Author:
Evaluation:
Published: 02.10.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Mājokļa estētiskais noformējums', 1.
  • Presentations 'Mājokļa estētiskais noformējums', 2.
  • Presentations 'Mājokļa estētiskais noformējums', 3.
  • Presentations 'Mājokļa estētiskais noformējums', 4.
  • Presentations 'Mājokļa estētiskais noformējums', 5.
  • Presentations 'Mājokļa estētiskais noformējums', 6.
  • Presentations 'Mājokļa estētiskais noformējums', 7.
  • Presentations 'Mājokļa estētiskais noformējums', 8.
  • Presentations 'Mājokļa estētiskais noformējums', 9.
  • Presentations 'Mājokļa estētiskais noformējums', 10.
  • Presentations 'Mājokļa estētiskais noformējums', 11.
  • Presentations 'Mājokļa estētiskais noformējums', 12.
  • Presentations 'Mājokļa estētiskais noformējums', 13.
  • Presentations 'Mājokļa estētiskais noformējums', 14.
Extract

Secinājumi
Es secināju, kā man ir grūti veikt nodarbības laiku sadalījumu , jo es savācu daudz uzskates materiālus un līdz ar to jāuzmanās, lai visam kas ir ieplānots pietiktu laika
Es uzskatu, kā meitenes 8. klasē stundā vairāk ieinteresēs informācija par krāsām, jo tas ir noderīgs ne tikai mājokļu noformēšanā, interjerā, bet arī apģērbā, kosmētikā un tā tālāk. Skolēni būs ieinteresēti uzzinājot kā ar krāsu un interjera palīdzību var paust savas emocijas un savu Es.
Es esmu ļoti apmierināta, kā izvelējos šo tēmu, jo man tā ir dzīvē noderīga informācija, ka arī būs noderīga strādājot par skolotāju.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants