Author:
Evaluation:
Published: 02.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Starptautiskā mārketinga vide: ekonomiskā, sociālā un kultūras, politiskā un tie', 1.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskā mārketinga vide: ekonomiskā, sociālā un kultūras, politiskā un tie', 2.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskā mārketinga vide: ekonomiskā, sociālā un kultūras, politiskā un tie', 3.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskā mārketinga vide: ekonomiskā, sociālā un kultūras, politiskā un tie', 4.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskā mārketinga vide: ekonomiskā, sociālā un kultūras, politiskā un tie', 5.
Extract

Starptautiskā mārketinga politiskie faktori:
Protekcionisma līmenis – dažu valstu valdībām nepieciešams pasargāt savas nozares no ārvalstu konkurences. Protekcionisms tiek veikts uz savas valsts patērētāju rēķina, kam tiek ierobežota izvēles brīvība. Protekcionisms kavē valsts ekonomikas attīstību, samazina tās konkurētspēju un kavē integrāciju globālajā tirgū.
Nestabilitātes līmenis – dažās valstīs pastāv lielāka politiskā nestabilitāte nekā citās un tajās var pat notikt varas pārņemšana militārā ceļā vai pilsoņu karš. Ar to ir jārēķinās, veicot uzņēmējdarbību konkrētā valstī;
Attiecības starp uzņēmuma pārstāvēto valsti un partnervalsts valdību – dažas nesaskaņas starp valstu valdībām var radīt tirdzniecības ierobežojumus vai pat embargo.…

Author's comment
Atlants