Author:
Evaluation:
Published: 26.02.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Presentations 'Mazbērna emocionālā un sociālā attīstība', 1.
  • Presentations 'Mazbērna emocionālā un sociālā attīstība', 2.
  • Presentations 'Mazbērna emocionālā un sociālā attīstība', 3.
  • Presentations 'Mazbērna emocionālā un sociālā attīstība', 4.
  • Presentations 'Mazbērna emocionālā un sociālā attīstība', 5.
  • Presentations 'Mazbērna emocionālā un sociālā attīstība', 6.
  • Presentations 'Mazbērna emocionālā un sociālā attīstība', 7.
  • Presentations 'Mazbērna emocionālā un sociālā attīstība', 8.
  • Presentations 'Mazbērna emocionālā un sociālā attīstība', 9.
Extract

ES koncepcijas attīstība:
sāk sevi apzināties, pazīt;
sāk lietot vārdu «es», «man»;
salīdzina sevi ar citiem;
veidojas spēja vērtēt savu darbu un sevi;
iemācās teikt «nē!».

Attīstība emociju līmenī
Kļūst sirsnīgāks;
Process svarīgāks par rezultātu;
Prot izteikt nepatiku neizmantojot tikai vārdu «nē»;
Bailes no nezināmā;
Laika noildzināšana pirms gulēt iešanas;
Gaisma iemiegot;
Strauja emociju maiņa;
«Bosika» periods;
Īpašās lietiņas nozīmīgums;
Mīl ieraso kārtību;
Zīdainīša atdarināšana

Author's comment
Atlants