Author:
Evaluation:
Published: 15.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Divas pamatpieejas komunikācijas pētniecībā', 1.
  • Summaries, Notes 'Divas pamatpieejas komunikācijas pētniecībā', 2.
  • Summaries, Notes 'Divas pamatpieejas komunikācijas pētniecībā', 3.
  • Summaries, Notes 'Divas pamatpieejas komunikācijas pētniecībā', 4.
Extract

Cilvēki savas idejas pieņemam kā teorijas. Mēs nevaram izvairīties no šīm teorijām ikdienas dzīvē. Paši teoriju radītāji uzskata, ka teorijas ir vienkāršas un viegli izmantojamas.
Teorijas padara dzīvi vieglāku, kā, piemēram, kaut kas skatās nakts ziņas TV un ir nobažījusies par gaidāmā laika prognozi, jo gatavojas nākošajā dienā precēties, svinības ir ieplānotas dārzā. Viņa var svinības rīkot arī restorāna telpās, bet tad viņai jāziņo par esošo situāciju menedžerim – līdz pusnaktij. Ko darīt? Smaidīgais laika ziņu lasītājs saka, lai gaida saulainu dienu ar retām pērkona lietus gāzēm, bet viņa ir skeptiski noskaņota, jo laika gaitā ir zudusi ticība meteorologiem un viņa uzskata, ka šiem cilvēkiem vajadzētu mazāk laika pavadīt skatoties savos aparātos un vairāk – ārā pa logu. Viņa vēlas precīzāku informāciju, vairāk faktu par nākošās dienas laika apstākļiem, tādēļ pārslēdz kanālus, lai uzzinātu dažādākus viedokļus. Viņa uzzina un „savāc” vēl dažus faktus, kas norāda uz to, ka nākamajā dienā būs tikai sīks lietutiņš. Viņa šos secinājumus izdarīja lēni, balstoties uz teorijas pamatu. …

Author's comment
Atlants