Author:
Evaluation:
Published: 04.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Bērnu nama bērna sociālais portrets', 1.
  • Summaries, Notes 'Bērnu nama bērna sociālais portrets', 2.
  • Summaries, Notes 'Bērnu nama bērna sociālais portrets', 3.
Extract

Šie bērni nonāk bērnu namos, kuros cenšas dod visu nepieciešamo, bet institūcija nespēj aizstāt mājas. Bērnu nams ir alternatīva vide jauniešiem, kuriem citur nav veicies un nav kur iet. Tāpēc šai institūcijai vajadzētu būt aizsargājošai, draudzīgai, rosinošai un atbalstošai, nevis kontrolējošai kā tas ir patiesībā. Tāpēc daudzi jaunieši izvairās no atrašanas šajās institūcijās, jo nevēlas, ka viņus kontrolē, viņi vēlas būt pastāvīgi. Taču arī tas viņiem neizdodas, jo daudz ko nezina.
Bērnu namu audzēkņiem ir grūtības uzsākt pastāvīgu dzīvi. Bērnu namos viņiem tiek iemācītas ikdienai nepieciešamās prasmes, taču ar to nepietiek, jo viņi izejot no nama nespēj pastāvīgi rīkoties.…

Author's comment
Atlants