Author:
Evaluation:
Published: 27.02.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
  • Research Papers 'Prāta spēles uzlabo atmiņu', 1.
  • Research Papers 'Prāta spēles uzlabo atmiņu', 2.
  • Research Papers 'Prāta spēles uzlabo atmiņu', 3.
  • Research Papers 'Prāta spēles uzlabo atmiņu', 4.
  • Research Papers 'Prāta spēles uzlabo atmiņu', 5.
  • Research Papers 'Prāta spēles uzlabo atmiņu', 6.
  • Research Papers 'Prāta spēles uzlabo atmiņu', 7.
  • Research Papers 'Prāta spēles uzlabo atmiņu', 8.
  • Research Papers 'Prāta spēles uzlabo atmiņu', 9.
  • Research Papers 'Prāta spēles uzlabo atmiņu', 10.
  • Research Papers 'Prāta spēles uzlabo atmiņu', 11.
  • Research Papers 'Prāta spēles uzlabo atmiņu', 12.
  • Research Papers 'Prāta spēles uzlabo atmiņu', 13.
  • Research Papers 'Prāta spēles uzlabo atmiņu', 14.
  • Research Papers 'Prāta spēles uzlabo atmiņu', 15.
  • Research Papers 'Prāta spēles uzlabo atmiņu', 16.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Spēles uzlabo atmiņu    4
  Intelektuālās spējas    5
  Atmiņas jēdziens    6
  Atmiņas veidi    7
  Anketēšanas vajadzība    9
  Testi    10
Extract

Dauzi skolēni sūdzas, ka viņiem esot slikta atmiņa. Nesen darba autore lasīja kādu interesantu grāmatu par atmiņas vingrināšanas iespējām, tajā atmiņas trenēšanai tika izmantoti dažāda veida prāta spēles, bet darba autore nevarēja izprast kā matemātiskie uzdevumi spēj uzlabot atmiņu.
Tas bija par iemeslu kādēļ darba autore izlēma noskaidrot vai prāta spēles ietekmē atmiņu.
Zinātniski pētnieciskā darba mērķis:
Noskaidrot vai prāta spēles ietekmē atmiņu.
Zinātniski pētnieciskā darba uzdevumi:
1.sameklēt informāciju kā ir iespējams uzlabot atmiņu, noskaidrojot vai tas ir iespējams ar prāta spēlēm;
2.noskaidrot kā skolēni vērtē savas atmiņas stāvokli;
3.sameklēt piemērotas prāta spēles ar dažādām sarežģītības pakāpēm;
4.saskaņojot ar skolas vadību veselu mēnesi audzināšanas stundās veikt testēšanu, kurā tiek noskaidrots skolēnu atmiņas stāvoklis;
5.apkopojot testēšanas rezultātus izveidot statistiku par 10. klašu skolēnu atmiņas stāvokli;
6.velkot paralēles starp iegūto informāciju un testēšanas rezultātiem noskaidrot vai hipotēze ir pareiza vai nē;
Darba izstrādes laiks:
2008. gada 1.februāra līdz 19. februārim, darbā piedalās 10. klašu skolēni.…

Author's comment
Atlants