Author:
Evaluation:
Published: 20.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Sabiedriskais viedoklis, tā veidošanas un ietekmes avots. Masu komunikācijas teo', 1.
  • Summaries, Notes 'Sabiedriskais viedoklis, tā veidošanas un ietekmes avots. Masu komunikācijas teo', 2.
  • Summaries, Notes 'Sabiedriskais viedoklis, tā veidošanas un ietekmes avots. Masu komunikācijas teo', 3.
Extract

Cilvēki pieņemot dažādus lēmumus un spriedumus pārsvarā balstās uz savu viedokli un vērtībām, savu attieksmi pret konkrēto situāciju. Katram cilvēkam ir savs noteikts skats uz dzīvi, lietam, notikumiem, politisko dzīvi.
„Sabiedriskā doma ir indivīdu attieksmju vai ticību kopums, ko veido iedzīvotāji, sabiedrība. Sabiedrisko viedokli, domu var ietekmēt reklāmu bizness un politiskie mediji. Masu mediji pielieto ļoti daudzus un dažādus reklāmas veidus, lai viņu sniegtā informācija nokļūtu pie auditorijas un mainītu tās viedokli vai domāšanu par kādu konkrētu tēmu vai problēmu. Nepārtraukti izmantots paņēmiens ir propaganda.”1
Lai tiktu noskaidrots sabiedriskā doma dažādos jautājumos, tas parasti tiek pētīts ar dažādu aptauju un anketu palīdzību. …

Author's comment
Atlants