Author:
Evaluation:
Published: 11.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Komunikatīvās struktūrvienības situācijas analīze', 1.
  • Research Papers 'Komunikatīvās struktūrvienības situācijas analīze', 2.
  • Research Papers 'Komunikatīvās struktūrvienības situācijas analīze', 3.
  • Research Papers 'Komunikatīvās struktūrvienības situācijas analīze', 4.
  • Research Papers 'Komunikatīvās struktūrvienības situācijas analīze', 5.
  • Research Papers 'Komunikatīvās struktūrvienības situācijas analīze', 6.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
3.  Ievads   
4.  Komunikatīvās situācijas analīze   
6.  Nobeigums un secinājumi   
Extract

Veidojot kontaktus ar citiem cilvēkiem, ikviens no mums rīkojas un domā savdabīgi, tikai sev raksturīgi, atbilstoši gan savai izpratnei par situāciju, gan arī savām domām par attiecīgo cilvēku.
Piemēram, darbinieks ir nolēmis izrunāties ar uzņēmuma vadītāju par savām domām par uzņēmuma darbību, notiekošo. No vienas puses šī situācija liekās normāla, taču gan darbinieks, gan vadītājs satiekoties šo situāciju var uztvert dažādi, tā viņos var izraisīt atšķirīgas jūtas. Daļa vadītāju varētu justies patīkami, ka darbinieks vēlētos ar viņu izrunāties par situāciju uzņēmumā, uzklausītu viņa viedokli utt.
(tādējādi radot darbiniekā patīkamu sajūtu un pat autoritāti pret vadītāju), turpretim citi vadītāji to uztvertu kā kaut ko nepatīkamu, kā lieku laika tērēšanu un vēlētos ātrāk pārtraukt saskarsmi, izraisot darbiniekā līdzīgu noskaņojumu.…

Author's comment
Atlants