Evaluation:
Published: 16.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 1.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 2.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 3.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 4.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 5.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 6.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 7.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 8.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 9.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 10.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 11.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 12.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 13.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 14.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 15.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 16.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 17.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 18.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 19.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 20.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 21.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 22.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 23.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 24.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 25.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 26.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 27.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 28.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 29.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 30.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 31.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 32.
  • Research Papers 'Mārketinga plāns uzņēmumam "Laima"', 33.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Tirgus analīze    3
1.1.  Uzņēmuma A/S „Laima” apraksts    3
1.2.  Uzņēmuma A/S „Laima” makrovides analīze    5
1.3.  Tirgus raksturojums, lielums, attīstība    6
1.4.  SVID (SWOT) analīze    7
2.  Konkurences un konkurentu analīze    11
3.  Uzņēmuma iekšējā analīze    16
3.1.  Segmentēšana    16
3.2.  Mārketinga mix elementi pēc to svarīguma pakāpes    17
3.3.  Produkts    17
3.4.  Cena    20
3.5.  Sadale    21
3.6.  Virzīšana    21
4.  Misija, vīzija,mērķi, stratēģijas    24
5.  Plāns stratēģiju realizēšanai    25
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Bibliogrāfiskais saraksts    31
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. „Laima” – Latvijas saldumu leģenda.
2. A/S „Laima” kopā ar A/S „Staburadze” ir lielākais saldumu ražošanas koncerns Baltijā.
3. „Laima” ir spēcīgs zīmols, kas nes Latvijas vārdu ne tikai Baltijā, bet visā pasaulē.
4. Uzņēmums aktīvi eksportē savu produkciju. 1/3 produktu tiek eksportēta.
5. A/S „Laima” ir augsta ražošanas izmaksu efektivitāte.
6. „Laimas” galvenie konkurenti ir „Kraft Foods”, „Cadbury”, „Fazer”, „Vilniaus Pergale”, „Kalev”.
7. „Laimas” galvenais ierocis cīņā ar konkurentiem ir kvalitāte.
8. „Laimas” tirgzinību stratēģija mērķtirgū ir diferencētas tirgzinības.
9. „Laima” seko savu patērētāju vajadzībām un vēlmēm, kā arī jaunākām saldumu ražošanas tendencēm, un piedāvā jaunus produktus.
10. „Laimas” šokolāde atrodas sava dzīves cikla brieduma posmā.
11. „Laimas” produktiem ir demokrātiskas, konkurētspējīgas cenas.
12. Uzņēmumam A/S „Laima” ir tradicionālie sadales kanāli.
13. „Laimas” produktu (it īpaši šokolādes) reklāma pieder pie dzīvesveida reklāmas.
14. „Laima” stimulē realizāciju, izmantojot dažādas loterijas un atlaides.
15. Uzņēmumam „Laima” ir ļoti laba reputācija, daļēji pateicoties labām sabiedriskām attiecībām.
16. „Laima” realizē personisko apkalpošanu savos firmas veikalos.
17. Uzņēmuma galvenie mērķi: nostiprināt tirgus līdera pozīciju Baltijā, palielināt „Laimas” preču zīmes nozīmi, attīstīt spēcīgu un dažādotu produktu portfeli, uzlabot ražošanas izmaksu efektivitāti.
18. Lielākā daļa uzņēmuma peļņas tiek novirzīta attīstībai.
19. Valsts var atbalstīt A/S „Laima” ar eksporta veicināšanas programmu.
20. „Laima” pievērš tūristu uzmanību.
21. Uzņēmumam ir iespējas attīstīties.

Atlants