Author:
Evaluation:
Published: 19.06.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Problēmas, kas rodas mācību darbā ar pedagoģiski ielaistiem bērniem un faktori, ', 1.
  • Research Papers 'Problēmas, kas rodas mācību darbā ar pedagoģiski ielaistiem bērniem un faktori, ', 2.
  • Research Papers 'Problēmas, kas rodas mācību darbā ar pedagoģiski ielaistiem bērniem un faktori, ', 3.
  • Research Papers 'Problēmas, kas rodas mācību darbā ar pedagoģiski ielaistiem bērniem un faktori, ', 4.
  • Research Papers 'Problēmas, kas rodas mācību darbā ar pedagoģiski ielaistiem bērniem un faktori, ', 5.
  • Research Papers 'Problēmas, kas rodas mācību darbā ar pedagoģiski ielaistiem bērniem un faktori, ', 6.
  • Research Papers 'Problēmas, kas rodas mācību darbā ar pedagoģiski ielaistiem bērniem un faktori, ', 7.
  • Research Papers 'Problēmas, kas rodas mācību darbā ar pedagoģiski ielaistiem bērniem un faktori, ', 8.
Extract

Klases audzinātājs sastopas ar dažādiem šķēršļiem. Reizēm neizdodas nodibināt kontaktu ar audzēkni, panākt viņa uzticēšanos. Visbiežāk vainojama ir audzēkņa vilšanās pieaugušajos – cietsirdīga apiešanās ar bērnu mājās, rupjas savstarpējās attiecības ģimenē, vienaldzīga, netaktiska skolotāja izturēšanās iepriekšējās klasēs. Svarīgi ir panākt, lai skolēns saprastu, ka audzinātāja prasību un ieteikumu pamatā ir patiesa vēlēšanās viņam palīdzēt. Nereti audzinātājam grūtības sagādā tas, ka pedagoģiski ielaistiem bērniem ir degradējušies vecāki un citi ģimenes locekļi, kuru saprātīgā līdzdalība audzināšanā nav panākama. Tad visbiežāk vienīgā izeja ir bērnu izdzīt no ģimenes. Saskaroties ar vecāku neatsaucību, audzinātājs aicina talkā klases un skolas vecāku komiteju un sabiedriskās organizācijas.

Author's comment
Atlants