Evaluation:
Published: 20.10.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
  • Presentations 'Māka sarežģīto izteikt saprotamā valodā', 1.
  • Presentations 'Māka sarežģīto izteikt saprotamā valodā', 2.
  • Presentations 'Māka sarežģīto izteikt saprotamā valodā', 3.
  • Presentations 'Māka sarežģīto izteikt saprotamā valodā', 4.
  • Presentations 'Māka sarežģīto izteikt saprotamā valodā', 5.
  • Presentations 'Māka sarežģīto izteikt saprotamā valodā', 6.
  • Presentations 'Māka sarežģīto izteikt saprotamā valodā', 7.
  • Presentations 'Māka sarežģīto izteikt saprotamā valodā', 8.
  • Presentations 'Māka sarežģīto izteikt saprotamā valodā', 9.
  • Presentations 'Māka sarežģīto izteikt saprotamā valodā', 10.
  • Presentations 'Māka sarežģīto izteikt saprotamā valodā', 11.
Extract

Ievadam..
Spēja runāt, dzirdēt, saprast ir brīnišķīga dāvana, ar ko cilvēks ir apveltīts. Tomēr bieži vien rodas problēmas, kad kas svarīgs ir jāizskaidro viesiem vienkāršā un saprotamā valodā. Tomēr tas nav neiespējami. Ir daudz dažādu veidu, kas spēj atvieglot vielas uztveršanu, tikai jāmāk atrast īstais un attiecīgajai situācijai vispiemērotākais. Ko sevī ietver māka sarežģīto izteikt visiem saprotamā valodā?

Karkass.
1.Ievads
2.Izteikšanās veids:
a) Vārdu izvēle
b) Skaidri un saprotami
c) Loģiska runas attīstība
d) Pārliecība
e) Brīva runa
3.Balss izmantojums:
a) Uzmundrinoša un pozitīva runa
b) Balss skanējums
c) Balss modulācijas
d) Pauzes un teksta jēgas uzsvēršana
4.Vizuālie materiāli:
a) Ilustrācijas, kas balstītas uz pazīstamiem piemēriem
b) Vizuālo līdzekļu izmantošana
c) Pētīšanas metodes.
5. Ķermeņa valoda:
a) Žesti un sejas izteiksme
b) Vizuālais kontakts.
c) Ārējais izskats.
d) Dabiskums
6.Nobeigums

Author's comment
Atlants