Evaluation:
Published: 15.07.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 1.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 2.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 3.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 4.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 5.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 6.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 7.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 8.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 9.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 10.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 11.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 12.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 13.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 14.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 15.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 16.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 17.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 18.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 19.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 20.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 21.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 22.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 23.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 24.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 25.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 26.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 27.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 28.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 29.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 30.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 31.
  • Research Papers 'Videospēles kā viens no pusaudžu attīstību ietekmējošiem faktoriem', 32.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
1.  Īkšķa paaudze    2
2.  Videospēļu pozitīvās un negatīvās īpašības    6
3.  Pētījumi par videospēlēm pasaulē un Latvijā    16
  Secinājumi    20
  Izmantotie informācijas avoti    12
Extract

Secinājumi
Šī petnieciskā darba mērķis bija noskaidrot, vai ar videospēļu palīdzību ir iespējama kvalitatīva mācību zināšanu apguve, lai arī pētījumu dati ir atšķirīgi, tika noskaidrots, ka videospēles, it īpaši specializētas spēj palīdzēt skolniekiem apgūt mācību vielu, kā arī motivēt un ieinteresēt viņus tālākās nodarbībās.
Pētnieciskā darba uzdevumi bija:
1.Raksturot t.s. ‘’īkšķu paaudzes’’ pusaudžus.
2.Apkopot un analizēt informāciju par videospēļu pozitīvajām un negatīvajām iezīmēm
3.Analizēt un veikt secinājumus par iegūtajiem datiem.
Uzdevumi tika izpildīti, lai arī darba autors pats savu pētījumu neveica, jo tas nebija iespējams bezbudžeta apstākļos, kā arī apstākļos, kas neatbilst pētniecisko darbu objektīvai novērtēšanai un precīzai datu apkopošanai.
Pētījuma hipotēze - videospēles spēj attīstīt noteiktas personības īpašības - apstiprinājās, jo iegūtie dati liecināja, ka videospēles attīstīja dažādas īpašības, galvenokārt reakciju, saziņu un koordināciju.
Kopumā pētnieciskais darbs atspoguļo pusaudžu īpašības un aktivitātes, videospēļu veidus un īpašības, kā arī pētījumus par videospēlēm.

Author's comment
Atlants