Author:
Evaluation:
Published: 23.11.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 1.
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 2.
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 3.
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 4.
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 5.
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 6.
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 7.
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 8.
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 9.
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 10.
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 11.
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 12.
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 13.
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 14.
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 15.
Extract

Komunikācijas modelis
Kas? Ko stāsta? Ar kādiem līdzekļiem? Kam stāsta?
Teksts
Virspusējs, uzreiz uztverams teksts (metaforas, saukļi)
Dziļāka doma, lieka aizdmāties
Vizuālais izskats

Mūzika

Sirreālisms un vizuālās metaforas
‘Bandwagon’ reklāmas paņēmiens
Paņēmiens, kuru izmantojot reklāmas veidošanā, panāk skatītāju domāt, ka viņš ir vienīgas, kas vēl nav pamēģinājis vai jau nelieto attiecīgo produktu/pakalpojumu.

Komunikācijas modelis
Kas? Ko stāsta? Ar kādiem līdzekļiem? Kam stāsta?
Reliģija
Dzimums
Paaudzes
Dzīves līmenis

Author's comment
Atlants