Evaluation:
Published: 10.12.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Autiskā spektra traucējumu agrīnā skrīninga metodes', 1.
  • Research Papers 'Autiskā spektra traucējumu agrīnā skrīninga metodes', 2.
  • Research Papers 'Autiskā spektra traucējumu agrīnā skrīninga metodes', 3.
  • Research Papers 'Autiskā spektra traucējumu agrīnā skrīninga metodes', 4.
  • Research Papers 'Autiskā spektra traucējumu agrīnā skrīninga metodes', 5.
  • Research Papers 'Autiskā spektra traucējumu agrīnā skrīninga metodes', 6.
  • Research Papers 'Autiskā spektra traucējumu agrīnā skrīninga metodes', 7.
  • Research Papers 'Autiskā spektra traucējumu agrīnā skrīninga metodes', 8.
  • Research Papers 'Autiskā spektra traucējumu agrīnā skrīninga metodes', 9.
  • Research Papers 'Autiskā spektra traucējumu agrīnā skrīninga metodes', 10.
  • Research Papers 'Autiskā spektra traucējumu agrīnā skrīninga metodes', 11.
  • Research Papers 'Autiskā spektra traucējumu agrīnā skrīninga metodes', 12.
  • Research Papers 'Autiskā spektra traucējumu agrīnā skrīninga metodes', 13.
  • Research Papers 'Autiskā spektra traucējumu agrīnā skrīninga metodes', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Kas ir Autisms    5
1.1.  Autisma cēloņi    5
1.2.  Agrīnās autiskā spektra diagnosticēšanas grūtības    6
1.3.  Autisma diagnosticēšanas principi    6
2.  Autisma agrīnās diagnostikas nepieciešamība    7
2.1.  Indikācijas, kas liecina par nepieciešamību steidzami veikt turpmākas pārbaudes    7
4.  Agrīnās autisma diagnostikas metodes    8
4.1.  Autisma brīdinājuma signāli    8
4.2.  CHAT tests    9
4.3.  CARS skala    11
4.4.  ESAT    11
  Rezultātu analīze    12
  Secinājumi    13
  Literatūras saraksts    14
Extract

Rezultātu analīze
Rezultātā secinu, ka darba mērķis ir izpildīts. Darba autore ir iepazinusies ar informāciju un guvusi daudz lielāku priekšstetu par autiskā spektra traucējumiem un to agrīnā skrīninga metodēm. Darbā tika realizēti visi uzstādītie darba uzdevumi – gūta informācija par agrīno autiskā spektra traucējumu skrīninga nepieciešamību, ievākta plaša informācija par autiskā spektra traucējumiem, to cēloņiem un riska faktoriem, apgūtas un izpētītas autiskā spektra traucējumu agrīnās skrīninga metodes.
Darbā aprakstītās skrīninga metodes ir līdzīgas savā starpā, dažas no metodēm ir nedaudz plašākas. Visas aprakstītās skrīninga metodes paredzētas bērniem vecumā līdz 4 gadu vecumam. No visām izpētītajām metodēm latviešu valodā tika atrasta tikai viena anketa. Darba autore noteikti varēs izmantot šīs skrīninga metodes nākotnes darbam ar bērniem.
Autiskā spektra traucējumu gadījumā ir īpaši svarīga pēc iespējas agrāka simptomu diagnosticēsana, lai būtu iespēja jau agrīni uzsākt darbu ar bērniem, kuriem ir autiskā spektra traucējumi. …

Author's comment
Editor's remarks
Atlants