Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
  • Research Papers 'Vizuālā komunikācija un uztvere', 1.
  • Research Papers 'Vizuālā komunikācija un uztvere', 2.
  • Research Papers 'Vizuālā komunikācija un uztvere', 3.
  • Research Papers 'Vizuālā komunikācija un uztvere', 4.
  • Research Papers 'Vizuālā komunikācija un uztvere', 5.
  • Research Papers 'Vizuālā komunikācija un uztvere', 6.
  • Research Papers 'Vizuālā komunikācija un uztvere', 7.
  • Research Papers 'Vizuālā komunikācija un uztvere', 8.
Extract

Ir daudz un dažādi veidi kādos cilvēki uztver tiem adresēto informāciju. Lai profesionāli veiktu savu darbu, šie veidi jāpārzina daudzu profesiju pārstāvjiem, tostarp sabiedrisko attiecību profesionāļiem. Vizuālajai komunikācijai ir nopietna loma sabiedrisko attiecību praksē, jo cilvēks no verbāla vēstījuma uztver tikai 15 procentus.
Vizuālajai komunikācijai un uztverei ir liela nozīme reklāmas veidošanas procesā, jo tas ir viens no svarīgākajiem veidiem, kurā jāspēj pasniegt vizuālo informāciju tā, lai mērķauditorija to spētu uztvert atbilstoši tam kā autors to vēlējies. Pirmā psihiskā barjera, kas jāpārvar vizuālajam vēstījuma, ir uztvere. Šī barjera ir izteikti augsta- par to liecina fakts, ka ļoti daudzus vēstījums vai nu neuztver vispār, vai arī uztver neapzināti. Tas attiecas arī uz tiem vizuālajiem vēstījumiem, ar kuriem adresāts nonāk saskarē.
Ja sajūtas tradicionāli definē kā psihisku atspoguļojuma veidu, kas nodrošina ārējās pasaules priekšmetu un parādību atsevišķu īpašību atspoguļošanu, tiem tieši iedarbojaties, tad ar uztveri saprot priekšmetu un parādību atspoguļošanu to kopumā, veselumā, piedaloties iepriekš iegūtām zināšanām.
Tieši tāpēc uztvere ir kaut kas vairāk par visu sajūtu summu. Proti, mēs nebūt neuztveram pasauli tādu, kāda tā ir. …

Author's comment
Atlants