Author:
Evaluation:
Published: 31.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
  • Research Papers 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana SIA', 1.
  • Research Papers 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana SIA', 2.
  • Research Papers 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana SIA', 3.
  • Research Papers 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana SIA', 4.
  • Research Papers 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana SIA', 5.
  • Research Papers 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana SIA', 6.
  • Research Papers 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana SIA', 7.
  • Research Papers 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana SIA', 8.
  • Research Papers 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana SIA', 9.
  • Research Papers 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana SIA', 10.
  • Research Papers 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana SIA', 11.
  • Research Papers 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana SIA', 12.
  • Research Papers 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana SIA', 13.
  • Research Papers 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana SIA', 14.
  • Research Papers 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana SIA', 15.
  • Research Papers 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana SIA', 16.
  • Research Papers 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana SIA', 17.
  • Research Papers 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana SIA', 18.
  • Research Papers 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana SIA', 19.
  • Research Papers 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana SIA', 20.
  • Research Papers 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana SIA', 21.
  • Research Papers 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana SIA', 22.
  • Research Papers 'Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana SIA', 23.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga vispārējs raksturojums    4
1.1.  Mārketinga būtība, mērķi, uzdevumi    4
1.2.  Mārketinga darbības koncepcijas    7
2.  Mārketinga sistēma    11
2.1.  Mikromārketings: sistēmas pamatelementi    11
2.2.  Makromārketings: sistēmas ārējie faktori    14
3.  Potenciālo pircēju prognoze    15
3.1.  Pircēju rīcības modeļi industriālajā tirgū    15
3.2.  Pirkšnas lēmuma pieņemšanas process    16
4.  Pirkšanas apjoma prognoze    18
4.1.  Plānošana    18
4.2.  Perspektīvā pieprasījuma vērtēšanas metodes    19
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi    22
  Izmantotā literatūra    23
Extract

Uzņēmums SIA „Guna BSK” sniedz pakalpojumus darba aizsardzības dokumentu noformēšanā, darba aizsardzības plānu izstrādē, kā arī citu nepieciešamo formalitāšu kārtošanā un darba aizsardzības sistēmas izveidē un uzturēšanā uzņēmumos. Līdz šim katrā uzņēmumā bija nepieciešams darba aizsardzības speciālists ar atbilstošo profesionālo izglītību, bet no 2009. gada uzņēmuma darba aizsardzības speciālistam ir jābūt ar augstāko izglītību. Tā kā šo izglītību tik ātrā laika periodā nevar iegūt, uzņēmumiem ir nepieciešami pakalpojumi sniedzēji šajā jomā.
Šo tēmu izvēlējos, jo vēlējos noskaidrot, kāda pašreiz ir situācija Latvijas uzņēmumos darba aizsardzībā, līdz ar to noskaidrot cik daudzi uzņēmēji būtu gatavi maksāt speciālistiem šajā jomā, tā vietā, lai izglītotos paši vai izglītotu savus darbiniekus.
Kursa darba mērķis ir izpētīt SIA „Guna BSK” pircēju tirgu un prognozēt potenciālos pircējus un pirkšanas apjomu.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tika noteikti sekojoši uzdevumi:
veikt nelielu teorētisku mārketinga apskatu;
izzināt patreizējo uzņēmuma situāciju un izpētīt jau esošos uzņēmuma klientus;
veikt potenciālo pircēju prognozi;
prognozēt turpmāko pirkšanas apjomu.

Author's comment
Atlants