Author:
Evaluation:
Published: 09.10.2025.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Summaries, Notes 'Mārketings un reklāma: teorija, stratēģijas un praktiskā pielietošana', 1.
  • Summaries, Notes 'Mārketings un reklāma: teorija, stratēģijas un praktiskā pielietošana', 2.
  • Summaries, Notes 'Mārketings un reklāma: teorija, stratēģijas un praktiskā pielietošana', 3.
  • Summaries, Notes 'Mārketings un reklāma: teorija, stratēģijas un praktiskā pielietošana', 4.
  • Summaries, Notes 'Mārketings un reklāma: teorija, stratēģijas un praktiskā pielietošana', 5.
  • Summaries, Notes 'Mārketings un reklāma: teorija, stratēģijas un praktiskā pielietošana', 6.
  • Summaries, Notes 'Mārketings un reklāma: teorija, stratēģijas un praktiskā pielietošana', 7.
Extract

Mārketings un reklāma ir būtiski mūsdienu uzņēmējdarbības un sabiedrības funkcionēšanas elementi. Tie ne tikai veicina preču un pakalpojumu pārdošanu, bet arī palīdz veidot uzņēmuma tēlu, radīt patērētāju lojalitāti un veicināt ilgtermiņa konkurētspēju. Mārketings tiek uzskatīts par procesu, kas paredzēts, lai izprastu patērētāju vajadzības, radītu atbilstošu piedāvājumu un efektīvi to komunicētu mērķauditorijai. Tā ir stratēģiska pieeja, kas balstās uz tirgus izpēti, segmentēšanu un mērķu noteikšanu, vienlaikus pielietojot radošus un inovatīvus risinājumus, lai sasniegtu uzņēmuma uzstādītos mērķus.…

Author's comment
Atlants