Author:
Evaluation:
Published: 23.05.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 1.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 2.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 3.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 4.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 5.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 6.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 7.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 8.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 9.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 10.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 11.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 12.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 13.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 14.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 15.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 16.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 17.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 18.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 19.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 20.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 21.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 22.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 23.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 24.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 25.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 26.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 27.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 28.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 29.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 30.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ieceres pamatojums    4
1.1.  Informācija par uzņēmumu, tā stratēģiju un vadību    4
2.  Tautsaimniecības nozares raksturojums    6
  2016. gadā    6
2.1.  Makrovides analīze    8
2.2.  Potenciālā analīze    8
2.3.  Sagādes tirgus    8
2.4.  Patēriņa tirgus    8
2.5.  Priekšrocību un trūkumu noteikšana    9
2.6.  Iespēju un draudu (risku) noteikšana    9
3.  Produkta tirgus novērtējums    11
3.1.  Pārdošanas apjoma un apgrozījuma prognoze    12
3.2.  Pārdošanas stratēģijas    13
3.3.  Konkurentu analīze    14
4.  Klientu analīze    18
4.1.  Auditorija    18
4.2.  Piegādātāju analīze    18
5.  SVID analīze    20
6.  Problēmas un to risinājumi    21
7.  Uzņēmuma riski    22
Extract

1.Klientu analīze
1.1.Auditorija
Tika veikta patērētāju analīze, pēc kuras tika noteikts, ka pakalpojuma mērķauditorija būs strādājošie cilvēki ar vidējiem ienākumiem virs 800 eiro mēnesī, kuri dzīvo pilsētā un ceļo vienu reizi gadā. Pēc Centrālās statistikas pārvaldes datiem Latvijas iedzīvotāju ceļošana uz ārzemēm ar nakšņošanu ilgāk nekā viena nakts pēdējo divu gadu laikā palielinājās par 5,8%, kas liecina par to, ka tendence ceļot palielinās un dzīvnieku izmitināšana ar papildus veselības uzlabošanas procedūrām var būt ļoti aktuāla Latvijas iedzīvotājiem.
Pēc anketas rezultātiem tik noteikts, ka 95% jeb 95 respondentiem ir mājdzīvnieki. 51 respondents ir gatavs tērēt 50 eiro mēnesī sava dzīvnieka uzturēšanai, 33 respondenti 40 eiro, bet 16 respondenti – 60+eiro. Respondenti vidēji ceļo vienu reizi gadā. Līdz ar to mēs varam spriest, ka mērķauditorija izmantos ‘’Dzīvnieku veselības centra’’ pakalpojumus vidēji divas reizes gadā, kas tiem izmaksās no 40 līdz 50 eiro.
Patērētāji būs individuālie patērētāji, bet to nodarbošanās ir plaša, gan strādājošie, gan uzņēmēji, gan pašnodarbinātie, gan mājsaimnieces.
Galvenās klientu prasības ir sekmīga rezultāta sasniegšana, personāla individuāla un rūpīga attieksme pret katru mājdzīvnieku, kā arī visu licenču un pārbaužu esamība. Klientu koncentrācija ir saistīta vienīgi ar mājdzīvniekiem.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants