-
Preču zīme - brends
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | KAS IR BRENDS? | 4 |
2. | BRENDINGS - SOLIS UZ PANĀKUMIEM | 6 |
3. | PREČU ZĪMES-BRENDA ATTĪSTĪBAS POSMI | 8 |
3.1. | 1.POSMS - PREČU ZĪMES ATPAZĪSTAMĪBA | 8 |
3.2. | 2.POSMS - PREČU ZĪMES TĒLS | 9 |
3.3. | 3.POSMS – PREČU ZĪME - SIMBOLS | 9 |
4. | PREČU ZĪMES BŪTĪBA | 11 |
4.1. | DAŽREIZ PREČU ZĪMES BŪTĪBA SLĒPJAS PAŠĀ PRODUKTĀ | 11 |
4.2. | CITĀM PREČU ZĪMĒM TO BŪTĪBA IR NEVIS PRODUKTĀ, BET TĀ FUNKCIJĀ | 11 |
4.3. | DAĻA PREČU ZĪMES TIEK VEIDOTAS UN ATTĪSTĪTAS UZ PATIESĀM, STINGRĀM UN TRADICIONĀLĀM VĒRTĪBĀM | 12 |
4.4. | DAŽREIZ PREČU ZĪMES BŪTĪBA IR TĀS INDIVIDUALITĀTĒ | 12 |
5. | SECINĀJUMI | 13 |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA. | 14 |
Viens no svarīgākajiem jebkuras kompānijas mērķiem ir radīt labu reputāciju savas patērētāju auditorijas vidū. Šim nolūkam jārada kompānijas tēls ar savas preču zīmes jeb brenda palīdzību.
Radīt plaši atpazīstamu brendu nebūt nav vienkārši. Tas var prasīt vairākus gadus un pat tad nepastāv nekādas garantijas, ka kādā brīdī viss ieguldītais darbs nebūs izrādījies veltīgs. Tieši tādēļ ir svarīgi apzināties, ko nozīmē pareizs brendings.
Spēcīgas un pārliecinošas preču zīmes, jeb brenda veidošana ir atslēga veiksmīgam biznesam. Spēcīgs brends atšķir produktu no konkurentiem un dod uzticīgus pircējus, nodrošinot ilgstošus ienākumus un ilgstošu vērtību biznesam. Tikai brends to var sniegt, jo lai arī produkts vai pakalpojums viegli var tikt atdarināts, brends pastāv tikai pircēju prātā.…
Brendinga izmantošanas nozīmīgums produkta popularizēšanā.
