Author:
Evaluation:
Published: 05.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Reklāma', 1.
  • Summaries, Notes 'Reklāma', 2.
  • Summaries, Notes 'Reklāma', 3.
  • Summaries, Notes 'Reklāma', 4.
  • Summaries, Notes 'Reklāma', 5.
Extract

Par reklāmu sauc – apmaksātu informāciju masas saziņas līdzekļos.
apmaksāta – ne visos gadījumos informācija masu saziņas līdzekļos par uzņēmumu vai par ta produkciju ir uzskatāma par reklāmu, dažkārt šī informācija vienkārši ir iekļauta ziņu sadaļā, bet to nevar uzskatīt par reklāmu, jo par to nav maksājis pats uzņēmums.
informācija – reklāmā komunikacijas veidam ir jābūt saprotamam.
masu saziņas līdzekļos – informācijai jāparadās laikrakstā, žurnālā, izkārtnē vai raidītājā. Uzņēmuma brošūra paskastītē, apdrukāti krekli vai pārdošana pa telefonu nav tradicionāla reklāma, bet gan viena no sastāvdaļām produkta virzīšanas procesā.
Reklāmas likums.
Reklāma ir ar saimniecisko vai profesionalo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasakums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu ( kā arī nekustamā īpasuma, tiesību un saistību) popularitati vai pieprasījumu pēc tiem.
Ša likuma merķis:
1)reglamentet reklāmas izgatavošanu un reklamēšanu, kā ari noteikt reklamas izgatavošanā un reklamēšana iesaistīto personu tiesības, pienakumus un atbildību.
2)aizsargāt personu, kā arī kopumā visas sabiedrības intereses reklāmas jomā.
3)veicināt godīgu konkurenci.
Reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai tā veidojama saskaņā ar godpratīgu reklāmas praksi. Reklāma nedrīkst mazināt sabiedrības uzticēšanos reklāmai un tai jāatbilst godīgas konkurences principiem.
Reklāmā atļauts iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas. Reklāma nav pieļaujama vardarbības un kara propuganda.…

Author's comment
Atlants