Author:
Evaluation:
Published: 17.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Tirgvedība I', 1.
  • Research Papers 'Tirgvedība I', 2.
  • Research Papers 'Tirgvedība I', 3.
  • Research Papers 'Tirgvedība I', 4.
  • Research Papers 'Tirgvedība I', 5.
  • Research Papers 'Tirgvedība I', 6.
  • Research Papers 'Tirgvedība I', 7.
  • Research Papers 'Tirgvedība I', 8.
  • Research Papers 'Tirgvedība I', 9.
  • Research Papers 'Tirgvedība I', 10.
  • Research Papers 'Tirgvedība I', 11.
  • Research Papers 'Tirgvedība I', 12.
  • Research Papers 'Tirgvedība I', 13.
  • Research Papers 'Tirgvedība I', 14.
  • Research Papers 'Tirgvedība I', 15.
  • Research Papers 'Tirgvedība I', 16.
  • Research Papers 'Tirgvedība I', 17.
  • Research Papers 'Tirgvedība I', 18.
Extract

Z/S „Lauciņi”
Z/s „Lauciņi” nodarbojas ar lauksaimniecību. Galvenā nodarbe ir kartupeļu audzēšana. Uzņēmums audzē augstas kvalitātes cietes un pārtikas kartupeļus. Katru gadu tiek atjaunots līgums ar SIA „Aloja Starkelsen” par cietes kartupeļu piegādi, jo tas šobrīd ir vienīgais uzņēmums, kuram tiek piegādāti cietes kartupeļi. Savukārt pārtikas kartupeļi tiek piegādāti dažādiem ēdināšanas uzņēmumiem un pārpircējiem, kā arī Latvijas iedzīvotājiem.
Uzņēmums piedāvā arī dažāda veida (pļavu, āboliņa, timotiņa u.c.) sienu. Par šādas produkcijas realizāciju ir noslēgts līgums ar „Kleistu sporta bāzi”, „Siguldas ciltslietu un mākslīgās apsēklošanas staciju” u.c. uzņēmumiem. Sienu pārdod arī nelielām mājsaimniecībām, kuras nenodarbojas ar siena vākšanu.

I
Mārketinga mērķi uzņēmuma kopēju mērķu sistēmā

Uzņēmuma kopējās darbības mērķi
1. Nodrošināt sev pietiekamu rentabilitāti,
jo kartupeļu audzēšana ir tā nozare, kas turpina samazināties.
2. Palielināt apgrozījumu,
lai nodrošinātu uzņēmuma stabilitāti tirgū, jo šobrīd ir tendence nelielām mājsaimniecībām strādāt ar zaudējumiem.
3. Palielināt tirgus daļu produkcijas realizācijā,
lai uzņēmumam būtu iespējams realizēt produkciju pēc iespējas īsākā laikā un nebūtu nepieciešamība izmantot pārpircējus.

Mārketinga kopējās darbības mērķi

Author's comment
Atlants