Author:
Evaluation:
Published: 11.07.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 1.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 2.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 3.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 4.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 5.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 6.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 7.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 8.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 9.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 10.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 11.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 12.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 13.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 14.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 15.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 16.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 17.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 18.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 19.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 20.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 21.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 22.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 23.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 24.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 25.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 26.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 27.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 28.
  • Research Papers 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Ilva"', 29.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas vēsture    4
1.1.  Reklāma    5
1.1.1.  Reklāmas pamatprincipi    6
1.1.2.  Reklamēšanas metodes    7
1.1.3.  Reklāmu izvietošanas vietas un veidi    7
1.1.4.  Labs reklāmas teksts    8
1.1.5.  Ierobežojumi    8
1.1.6.  Pozicionēšana    9
1.1.7.  Pozicionēšanas pamatprincipi    9
1.1.8.  Kā pozīcija ietekmē reklāmas veida izvēli    9
1.1.9.  Logotips    10
1.1.10.  Reklāmizmaksas    10
1.2.  Reklāma masu mēdijos    11
1.3.  Reklāmas ietekme uz patērētāju    13
2.  Uzņēmums SIA „Ilva”    15
2.1.  Priekšlikumi preču reklāmu pilnveidošanai    17
3.  SVID analīze    18
4.  Aptaujas anketa    19
  Secinājumi    25
  Izmantotā literatūra    26
Extract

Atbildot uz pēdējo jautājumu, vai šis uzņēmums ir pazīstams tikai Dobelē, lielākā daļa respondentu, tas ir 68% no aptaujātajiem, atbildēja, ka, jā tas ir zināms tikai Dobelē un Dobeles novadā. 22% no aptaujātajiem atbildēja, ka nē nav tikai Dobelē pazīstams, 10 % o tiem pieminēja, ka šis uzņēmums ir pazīstams arī Jelgavā.
Pēc autores domām aptauja ir izdevusies, ir uzzināts klientu viedoklis par šo uzņēmumu „ILVA”, autore uzskata, ka šī aptauja arī lieti noderētu pašiem uzņēmuma vadītājiem, lai saprastu kādi reklāmas veidi piesaistītu vairāk klientu, un kāds ir viņu pašu reklamēšanās apjoms, pēc klientu domām.

Secinājumi
• Izstrādājot šo kursa darbu autore uzzināja daudz ko jaunu par reklāmu kā tādu, reklāmu veidus, reklāmas pamatprincipus un kāda ir efektīva reklāma.
• Autorei bija interesanti izpētīt savas dzimtās puses vienu uzņēmumu, izvērtēt tā plusus un mīnusus, apskatīt uzņēmuma reklāmdarbību, un ieteikt uzlabojumus šajā jomā.
• Autore secina, ka izveidot efektīvu un piesaistošu reklāmu nav nemaz tik viegli, jo katrs cilvēks ir individuāla personība, un kas var patikt vienam tas var nepatikt otram.
• Anketēšana ir ļoti svarīgs faktors katrā uzņēmumā, jo ar anketēšanu uzņēmums var uzzināt savus plusus un mīnusus no klientu skatu punkta.

Author's comment
Atlants