-
Mārketinga prakses atskaite
Nr. | Chapter | Page. |
LATVIJAS REPUBLIKAS AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA | 1 | |
PRAKSES VIETAS IZVĒLES PAMATOJUMS | 4 | |
PRAKSES VIETAS APRAKSTS | 5 | |
PRAKSĒ VEIKTIE UZDEVUMI | 7 | |
FINANSIĀLIE IEGULDĪJUMI MĀRKETINGĀ | 12 | |
APTAUJAS REZULTĀTI | 13 | |
SECINĀJUMI UN IETEIKUMI | 16 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 17 | |
Pielikums | 18 |
Komercdarbības organizācijas praksi Mārketingā studente izvēlējās iziet Latvijas Republikas Aizsardzības ministrijas Jaunsardzes centrā.
Jaunsardzes centrs ir liela jauniešu – jaunsargu organizācija, kura ir galvenā institūcija jaunsardzes kustības pasākumu organizēšanā un jaunsargu apmācību programmu izstrādē.
Jaunsardzes centrs apvieno 182 jaunsargu apmācības vietas visā Latvijā un ir pārstāvis 6492 jaunsargiem un jaunsargu vadītājiem.
Lai nodrošinātu veiksmīgu jaunsargu kustības darbību, Jaunsardzes centrs sadarbojas ar Nacionālo bruņoto spēku vienībām un Latvijas jauniešu organizācijām.
Tā kā Jaunsardzes centrs ir izveidots tikai 2003. gada nogalē, tad tikai nesen ir sākts veidot sabiedrisko attiecību nodaļu, kura atbildēs par sadarbību ar citām organizācijām un organizācijas tēla veidošanu.
Tā kā studente augstskolas studijās ir apguvusi tādus kursus kā sociālā psiholoģija, uzņēmējdarbības stratēģija, vadīšanas teorija, grāmatvedības pamati un mārketings, kas ietver arī tēla veidošanu, tad kā prakses vieta tika izvēlēts Jaunsardzes centrs, kurā praktikantei ir bijusi iespēja izmantot savas esošās zināšanas un pieredzi, kā arī iegūt jaunas zināšanas un vērtīgu pieredzi, kuru varēs izmantot savā turpmākajā dzīvē.…
Mārketinga prakses atskaite ir LR Aizsardzības ministrijas Jaunsardzes centrā izietas prakses apraksts, atbilstoši prakses atskaites formātam. Darbā ir apraksts par Jaunsardzes centru, tā aktivitātēm, kā arī praktikanta veiktā pētījuma par jaunsargu vadītāju apmierinātību ar Centra darbību analīze, prakses uzdevumu un rezultātu apraksts.
