Author:
Evaluation:
Published: 12.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Samples 'Bilingvālā mācību modeļa analīze', 1.
  • Samples 'Bilingvālā mācību modeļa analīze', 2.
  • Samples 'Bilingvālā mācību modeļa analīze', 3.
  • Samples 'Bilingvālā mācību modeļa analīze', 4.
Extract

Tā kā dažādu grupu viedokļi par nākotnes sabiedrības modeli atšķiras, nav iespējams viennozīmīgi apgalvot, ka bilingvālās izglītības programmas ir vai nu labākas, vai sliktākas par parastajām programmām. Man ļoti patika viens teikums, ko vēlos citēt: „Kaitēt bērnam var viss, bet laba bilingvāla programma nekaitē” [1, 43]. Uzsvars šeit tiek likts uz kvalitāti. Es pilnībā varu piekrist šim citātam, jo, manuprāt, dzīvē tik pat kā nav sliktu lietu. Ir labas lietas, kas tiek izmantotas nepareizos nolūkos, nekvalitatīvi vai kādā citā veidā, kas to pamatvērtību sabojā.
Bilingvālās izglītības plusi un mīnusi:
Plusi:
Izziņas procesu elastīgums
Lingvistisko spēju atraisīšana
Spēja izstrādāt koncepcijas
Radošo spēju attīstība
Tolerance (uztver pretrunīgu informāciju bez sašutuma)
Mīnusi:
Ja ir nepietiekama skolotāja sagatavotība šim izglītības modelim, var nebūt pietiekami labs rezultāts mācību kvalitātē
Iespējamas politiskas spekulācijas
Var ciest mācību saturs vai citas kvalitātes (neatbilstošas mācību programmas dēļ).

Author's comment
Atlants