Evaluation:
Published: 11.05.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Inovācijas ekonomiskais pamatojums', 1.
  • Research Papers 'Inovācijas ekonomiskais pamatojums', 2.
  • Research Papers 'Inovācijas ekonomiskais pamatojums', 3.
  • Research Papers 'Inovācijas ekonomiskais pamatojums', 4.
  • Research Papers 'Inovācijas ekonomiskais pamatojums', 5.
  • Research Papers 'Inovācijas ekonomiskais pamatojums', 6.
  • Research Papers 'Inovācijas ekonomiskais pamatojums', 7.
  • Research Papers 'Inovācijas ekonomiskais pamatojums', 8.
  • Research Papers 'Inovācijas ekonomiskais pamatojums', 9.
  • Research Papers 'Inovācijas ekonomiskais pamatojums', 10.
  • Research Papers 'Inovācijas ekonomiskais pamatojums', 11.
  • Research Papers 'Inovācijas ekonomiskais pamatojums', 12.
  • Research Papers 'Inovācijas ekonomiskais pamatojums', 13.
  • Research Papers 'Inovācijas ekonomiskais pamatojums', 14.
  • Research Papers 'Inovācijas ekonomiskais pamatojums', 15.
  • Research Papers 'Inovācijas ekonomiskais pamatojums', 16.
  • Research Papers 'Inovācijas ekonomiskais pamatojums', 17.
  • Research Papers 'Inovācijas ekonomiskais pamatojums', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
1.  Inovācijas    2
2.  Lai nodrošinātu inovatīvu- progresīvu ekonomisku valsti    2
3.  Zinātnes un kultūras mijiedarbība    9
4.  Valsts atbalsts inovāciju darbībai    9
5.  Inovāciju projektu ekonomiskās efektivitātes vērtējuma metodes    11
  Nobeigums    17
  Bibliogrāfiskais saraksts    18
Extract

Ekonomiskā dzīve ir saistīta ar konkurenci, kas tirgus attiecību dalībniekiem uzspiež virkni tādu, obligātu darbību, kā sistemātiski mainīt tehnoloģiju, ražot jaunas preces, sniegtu jaunus pakalpojumus, paaugstinātu darba rezultativitāti, jo ikvienas valsts un tās sistēmā esošā uzņēmuma konkurētspēja ir saistīta ar konkrētā produkta priekšrocībām pircējiem: gan patēriņa preču pircējiem, gan ražošanas preču pircējiem. Konkurence ir tas dinamiskais spēks, kas spiež ražotāju un pārdevēju domāt un rīkoties lai pētītu pircēja vajadzības, pieprasījuma izmaiņas, tirgus pievilcību, lai samazinātu izmaksas, kāpinātu organizācijas finansu menedžmenta efektivitāti. Tādēļ visu laiku ir nepieciešams ieviest kaut ko jaunu, jeb inovācijas.…

Author's comment
Atlants