Author:
Evaluation:
Published: 06.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Konkurentu izpēte inženiertehniskajiem pakalpojumiem Liepājā', 1.
  • Research Papers 'Konkurentu izpēte inženiertehniskajiem pakalpojumiem Liepājā', 2.
  • Research Papers 'Konkurentu izpēte inženiertehniskajiem pakalpojumiem Liepājā', 3.
  • Research Papers 'Konkurentu izpēte inženiertehniskajiem pakalpojumiem Liepājā', 4.
  • Research Papers 'Konkurentu izpēte inženiertehniskajiem pakalpojumiem Liepājā', 5.
  • Research Papers 'Konkurentu izpēte inženiertehniskajiem pakalpojumiem Liepājā', 6.
  • Research Papers 'Konkurentu izpēte inženiertehniskajiem pakalpojumiem Liepājā', 7.
  • Research Papers 'Konkurentu izpēte inženiertehniskajiem pakalpojumiem Liepājā', 8.
  • Research Papers 'Konkurentu izpēte inženiertehniskajiem pakalpojumiem Liepājā', 9.
  • Research Papers 'Konkurentu izpēte inženiertehniskajiem pakalpojumiem Liepājā', 10.
  • Research Papers 'Konkurentu izpēte inženiertehniskajiem pakalpojumiem Liepājā', 11.
  • Research Papers 'Konkurentu izpēte inženiertehniskajiem pakalpojumiem Liepājā', 12.
  • Research Papers 'Konkurentu izpēte inženiertehniskajiem pakalpojumiem Liepājā', 13.
  • Research Papers 'Konkurentu izpēte inženiertehniskajiem pakalpojumiem Liepājā', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Mārketinga pētījumi    4
  Aptaujas anketa    6
  Rezultāti    7
  Diagrammas    8
  Datu analīze    9
  Firmas un uzņēmumi Liepājā, kas nodarbojas ar inženiertehniskajiem pakalpojumiem    10
  Secinājumi    13
  Izmantotie informācijas avoti    14
Extract

Vietai ir milzīga nozīme, jo sevišķi mūsdienās, kad tirgus ir pārsātināts ar precēm un pat nekā tāda, kālab būtu jābrauc cauri visai pilsētai. „Ģeogrāfiskais princips” ir vienkāršs – jātirgojas tur, kur atrodas patstāvīgais pircējs, nevis tur, kur kaut kādu iemeslu dēļ ērti būtu uzņēmuma vadītājam.
Reklāma (promotion)
Šajā punktā tiek izskatītas ne vien reklāmas, bet arī jebkuras citas iespējas preces virzīšanai tirgū. Pirmkārt tomēr reklāma, iespēja emocionāli vērsties pie patērētāja. Ir preces, kurās it kā ir jau ielikta šī spēja spēlēt uz jūtām, un ir tādas, kuras klients iegādājas, loģikas un veselā saprāta vadīts. Bet mēs tikpat esam un paliekam „emociju civilizācija” – 80% gadījumu cilvēks rīkojas emociju iespaidā, nereti pat spītējot veselajam saprātam.…

Author's comment
Atlants