Evaluation:
Published: 24.10.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Samples 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 1.
  • Samples 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 2.
  • Samples 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 3.
  • Samples 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 4.
  • Samples 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 5.
  • Samples 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 6.
  • Samples 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 7.
  • Samples 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 8.
  • Samples 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 9.
  • Samples 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 10.
  • Samples 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 9.klasei, Skola 2030.', 11.
Extract

Izvēlas vienu Eiropas valsti un raksturo tās ģeogrāfisko stāvokli pēc šādiem kritērijiem: novietojums uz Zemes, Eirāzijā, Eiropā; tuvumā esošie dabas objekti (okeāni, jūras, salas, līči, reljefa formas); kaimiņvalstis, tādējādi aktualizējot 7. klasē apgūto par ģeogrāfiskā stāvokļa raksturojumu. Apraksta iezīmes, ar kurām asociējas izvēlētā valsts un kuras varētu būt noteicis tās ģeogrāfiskais novietojums (piemēram, attīstīta citrusaugļu audzēšana, daudz ostu).…

Author's comment
Atlants