Author:
Evaluation:
Published: 05.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Essays 'Bērna valodas īpatnības', 1.
  • Essays 'Bērna valodas īpatnības', 2.
  • Essays 'Bērna valodas īpatnības', 3.
  • Essays 'Bērna valodas īpatnības', 4.
  • Essays 'Bērna valodas īpatnības', 5.
Extract

Katram šis laiks, kad bērniņi mācās runāt ir ļoti īpašs. Vecāki, kuri piefiksē to, ko bērni runā, ir ļoti lieli malači, ne tikai tāpēc, ka tas ir interesanti, bet arī tāpēc, ka tas var noderēt, lai pētītu, kā attīstījusies bērna runa, ja ģimenē ir vairāk bērnu, tad var salīdzināt kā runas attīstība notikusi pārējiem bērniem, kas bijis savādāk, ko pirmo bērns pateicis. Bērna valoda ir ļoti fenomenāla, tāpēc mūsdienās, arī agrāk, zinātnieki pievērš ļoti lielu uzmanību tam, kāda ir bērnu valodu. Ir ļoti daudz un dažādu pētījumu par bērnu valodu, kuri apliecina bērna valodas fenomenu.
Bērna valoda ir ļoti īpaša, tāpēc vecākiem šis laiks ir jāpatur atmiņā, bērni izaug, sāk runāt, staigāt, iet skolā un viss aizmirstas. Mūsdienās ir ļoti daudz iespēju iemūžināt to, kā bērniņš mēģina runāt, kā runā, kā uzvedas, pēc vairākiem gadiem tās būs lieliskas atmiņas gan bērniem, gan vecākiem.

Author's comment
Atlants