Evaluation:
Published: 02.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
  • Research Papers 'Selektīva informācijas uztvere, sociālā mārketinga pozitīvie efekti', 1.
  • Research Papers 'Selektīva informācijas uztvere, sociālā mārketinga pozitīvie efekti', 2.
  • Research Papers 'Selektīva informācijas uztvere, sociālā mārketinga pozitīvie efekti', 3.
  • Research Papers 'Selektīva informācijas uztvere, sociālā mārketinga pozitīvie efekti', 4.
Extract

Vienu un to pašu priekšmetu, situāciju vai parādību dažādi cilvēki var uztvert dažādi. Var būt atšķirīgs vecums, pieredze, dažādas vērtības, vēlmes un sapņi, cita domāšana, cita uztvere. Šādu uztveres dažādību sauc par apercepciju.
Uztveres īpašība ir arī konstantums, tas ir, pastāvīgums, nemainīgums. Lai arī uztveres apstākļi, vide dažādās dzīves situācijās mainās, cilvēki spēj uztverē saglabāt priekšmeta formas, lieluma un krāsas relatīvu nemainīgumu.
Konstantumu nosaka dzīves pieredze. Apzināmies, ka tuvāk esošie ķermeņi izskatās lielāki nekā tālāk esošie.…

Atlants