Author:
Evaluation:
Published: 10.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 1.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 2.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 3.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 4.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 5.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 6.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 7.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 8.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 9.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 10.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 11.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 12.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 13.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 14.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 15.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 16.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 17.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 18.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 19.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 20.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 21.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 22.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 23.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 24.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 25.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 26.
  • Research Papers 'Cenu veidošanās un to ietekmējošie faktori "?? 1" uzņēmumā', 27.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kas ir cena un tās ietekmējošie faktori    4
1.1.  Cenu veidošanās posmi    5
1.2.  Cenu veidošanās metodes tirgus varas apstākļos    7
1.3.  Cenu veidošanās metožu izmantošana cenu noteikšanā    9
2.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    12
2.1.  Uzņēmuma vadība un tās struktūra    13
2.2.  Darba samaksa un darba laiks    14
3.  Preces cenu noteicošie faktori uzņēmumam    16
3.1.  Izmaksu loma cenas veidošanai    18
3.2.  Konkurences loma cenu veidošanai    19
3.3.  Tirgus raksturojums    21
  Secinājumi    24
  Izmantotā literatūra    25
Extract

Katram potenciālajam uzņēmējam, kas vēlas uzsākt uzņēmējdarbību, skaidri jāapzinās, kādi resursi un kādā apjomā nepieciešami, lai nodrošinātu iecerētā uzņēmuma darbību, kā arī jāprot novērtēt sagaidāmas darbības rezultātus. Tātad jebkuram uzņēmējam jāmāk vadīt un kombinēt viņa rīcībā esošos dažādu veidu resursus, ņemot vērā tirgus prasības.
Lēmumu pieņemšana par cenām ir komplicēts process, jo produktam jānosaka optimāla cena katrā no tirgiem, kā arī jāveido uzņēmuma politika, kā un kad mainīt cenas, reizē nosakot, kam tad ir šādas tiesības un pat pie­nākums. Lēmuma pieņemšana par produkta cenu ir viena no sarežģītākajām problēmām, kuras vajag risināt uzņēmuma vadībai. Uzņēmuma izstrādājamās tirgus stratēģijas būtiska sastāvdaļa ir mērķa noteikšana. Tā kā šīs stratēģijas pamatā savukārt ir ilgtermiņa komerciālās darbības plāns, kurā centrālā vieta pieder cenai, tad, pieņemot operatīvos lēmumus par cenām, uzņēmuma va­dībai jāņem vērā stratēģijas pamatprincipi.…

Author's comment
Atlants