Author:
Evaluation:
Published: 28.12.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Zīmolvedības veidi un metodes', 1.
  • Research Papers 'Zīmolvedības veidi un metodes', 2.
  • Research Papers 'Zīmolvedības veidi un metodes', 3.
  • Research Papers 'Zīmolvedības veidi un metodes', 4.
  • Research Papers 'Zīmolvedības veidi un metodes', 5.
  • Research Papers 'Zīmolvedības veidi un metodes', 6.
  • Research Papers 'Zīmolvedības veidi un metodes', 7.
  • Research Papers 'Zīmolvedības veidi un metodes', 8.
  • Research Papers 'Zīmolvedības veidi un metodes', 9.
  • Research Papers 'Zīmolvedības veidi un metodes', 10.
  • Research Papers 'Zīmolvedības veidi un metodes', 11.
  • Research Papers 'Zīmolvedības veidi un metodes', 12.
  • Research Papers 'Zīmolvedības veidi un metodes', 13.
  • Research Papers 'Zīmolvedības veidi un metodes', 14.
  • Research Papers 'Zīmolvedības veidi un metodes', 15.
  • Research Papers 'Zīmolvedības veidi un metodes', 16.
  • Research Papers 'Zīmolvedības veidi un metodes', 17.
  • Research Papers 'Zīmolvedības veidi un metodes', 18.
  • Research Papers 'Zīmolvedības veidi un metodes', 19.
  • Research Papers 'Zīmolvedības veidi un metodes', 20.
  • Research Papers 'Zīmolvedības veidi un metodes', 21.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  ZĪMOLVEDĪBAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    5
1.1.  ZĪMOLA BŪTĪBA    5
1.2.  ZĪMOLS UN PREČU ZĪME    6
1.3.  ZĪMOLA DIFERENCIĀCIJA    7
1.4.  ZĪMOLA POZICIONĒŠANA    7
1.5.  ZĪMOLA REBRENDINGS    9
2.  UZŅĒMUMS “Coca-Cola”    11
2.1.  THE COCA COLA COMPANY VĒSTURE    11
2.2.  „THE COCA-COLA COMPANY” PANĀKUMU NOSLĒPUMS    13
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    16
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    18
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pētījuma rezultātā autori secināja:
1. Plānojot mārketinga aktivitātes, ir jābūt skaidrībai, ko tieši jūs pārdodat un kāda ir šā produkta potenciālā mērķauditorija. Jāņem vērā, ka klients parasti nepērk produktu, bet gan no tā izrietošos ieguvumus un emocijas. Līdz ar to mārketinga uzdevums ir izprast patērētāju vēlmes un parādīt tiem, ka jūsu piedāvātais produkts var kādu no tām apmierināt.
2. Zīmola būtība ir radīt labāko produktu cilvēku prātos. Tas ietver gan racionālos elementus, kvalitāti, drošību, u.c., gan arī emocionālos aspektus – asociācijas, kas rodas, cilvēkiem šo zīmolu iegādājoties un lietojot. Līdz ar to zīmola veidošanu var lielā mērā uzskatīt par emocionālā produkta veidošanu.
Veidojot zīmolu, jāatceras, ka dotajam solījumam ir jābūt:
• unikālam;
• atraktīvam;
• atbilstošam;
• uzticamam;
• noturīgam.
3. Ja kāds izdzird pozitīvas atsauksmes par produktu vai pakalpojumu bez zīmola nosaukuma, viņš atcerēsies stāstu, bet drīz vien aizmirsīs, par ko tas ir bijis. Līdz ar to, verbālajā komunikācijā zīmols palīdz cilvēkiem saistīt pozitīvās emocijas ar šo firmas zīmi.
4. Reklāma ir mārketinga pasākums. Lai izprastu reklāmu, vislabāk ir iztēloties pircēju, kurš ir aizdomājies pie preču plaukta veikalā. Kuru no trīs līdzīgiem produktiem izvēlēsies pircējs? Un vai viņš šajā veikalā izdarīs šo izvēli? Tas ir atkarīgs no tā, kāds ir pircēja viedoklis par katru no šiem produktiem un, protams, no viņa naudas daudzuma. Svarīgi ir panākt, ka pircējs izvēlas tieši Jūsu produktus vai pakalpojumus.
5. Izstrādājot reklāmas kampaņas un materiālus, mārketinga un reklāmas speciālisti vispirms domā, cik iedarbīgi tie būs.
6. Plānojot investīcijas reklāmā, ieteicams būtu izmantot speciālistus no reklāmas aģentūrām, kā arī konsultantus reklāmas stratēģijas izstrādē, kas ļaus efektīvāk sasniegt potenciālu klientu grupu.
7. Pareiza mērķauditorijas noteikšana ir ļoti svarīga, lai samazinātu mārketinga izmaksas. Apzinoties, kas tieši šo produktu pirks, jūs varēsiet izvēlēties pareizo veidu, kā veidot reklāmu, un kurus medijus izvēlēties.
8. Zīmols ir kaut kas vairāk nekā tikai simbols. Tas ir solījums, kurš tiek dots un turēts. Zīmols ir garantija un noteiktos gadījumos pat vairāk nekā garantija – tas ir solījums, ka garantija jums nebūs nepieciešama. Piemēram, pērkot Sony audiosistēmu, jums tiek dota 3 gadu garantija, bet pats zīmols jums diezgan droši pasaka, ka šī garantija jums nebūs jāizmanto.
9. Zīmols darbojas kā riska mazinātājs. Prezentējot produktu ar zīmolu, nav jāstāsta, kas tu esi, kāpēc tavu produktu pirkt, cik kompetents tu esi. Līdz ar to var apgalvot: lai pārdotu zīmolu, ir vajadzīgs mazāk laika un izmaksu. Darba hipotēze tika apstiprināta.
10. Mūsu priekšstats par kaut ko – tas arī ir šīs lietas brends, un lai arī priekšstats ir tikai ideja – nemateriāla un gaisīga – tieši idejas motivē. Idejas pamudina cilvēkus uz rīcību. Nav spēcīgas un uzrunājošas idejas – nav arī rīcības.
11. Darba hipotēze par to, ka zīmola attīstības galvenie faktori ir produkta kvalitāte un intensīva zīmola reklāma tika apstiprināta.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants