Author:
Evaluation:
Published: 13.03.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
  • Summaries, Notes 'Bērna attīstības psiholoģija', 1.
  • Summaries, Notes 'Bērna attīstības psiholoģija', 2.
  • Summaries, Notes 'Bērna attīstības psiholoģija', 3.
  • Summaries, Notes 'Bērna attīstības psiholoģija', 4.
Extract

Definīcijas-Skaidrojumi
Kognitīvā attīstība - tā ir izziņas
procesu, informācijas apstrādes un
saglabāšanas, kognitīvo shēmu un
izpratnes, intelekta un valodas
attīstība(Svence,2016 modificēts pēc
Craig,2000).Bērnam ir jāatrod veidi,
kā saprast, atcerēties un risināt
problēmas, kā mijiedarboties ar
veidi, kurā viņš atrodas.
Sociālā attīstība ir process,
kurā bērniem izveidojas
paštēls jeb priekštats par
sevi, un tas tiek pielietots,
veidojot attiecības ar citiem.
Socializācijas procesā bērns
pakāpeniski iegūst sociālās
īpašības, ko sauc par
indivīda psihiskajām
īpašībām(Реан,2004).
“ES” koncepcija ir kognitīva
sistēma, kura regulē visas sociālās
uzvedības formas
(Tajfel,1986).”ES” attīstība notiek
uz sociālās pieredzes pamata, ko
saka vecāki, brāļi, māsas,
pieaugušie u.c.…

Author's comment
Editor's remarks
Atlants