Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 1.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 2.
Extract

Sakarā ar to, ka globālo mārketingu piesaista standartizācija un lokalizācija, globāla tirdzniecības marka reti izskatās, ka vienāds produkts, nosaukums, iepakojums un reklāma visa pasaulē. Reālajā dzīvē tirdzniecības marka eksistē kāda valstī, izmantojot vienu no vairākiem produkta sastāva, iepakojuma, reklāmas programmas un nosaukuma variantiem.
Globālas tirdzniecības markas veidošanas process ir ļoti sarežģīts.
Pirmkārt, īpaši svarīgi ir izveidot tirdzniecības markas reputāciju. Vajag izstrādāt markas tēlu, kā arī simbolu vai logotipu, kas piesaistītu patērētāju uzmanību citas markas vidū. Šajā procesā ļoti svarīga loma ir reklāmai. Reklāma pilda komunikācijas lomu un informē patērētājus par tirdzniecības marku. Reklāmai ir jāveido pozitīvas un adekvātas markas asociācijas patērētājiem. Tomēr, tirdzniecības markas reputācijas ir atkarīga no produkcijas kvalitātes. Gadījumā, kad produkcija ir zemas kvalitātes, markai nevar būt laba reputācija…

Author's comment
Atlants