Evaluation:
Published: 11.04.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā "LMT"', 1.
  • Presentations 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā "LMT"', 2.
  • Presentations 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā "LMT"', 3.
  • Presentations 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā "LMT"', 4.
  • Presentations 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā "LMT"', 5.
  • Presentations 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā "LMT"', 6.
  • Presentations 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā "LMT"', 7.
  • Presentations 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā "LMT"', 8.
  • Presentations 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā "LMT"', 9.
  • Presentations 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā "LMT"', 10.
  • Presentations 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā "LMT"', 11.
Extract

VĒRTĒJUMS:
Sabiedriskajās attiecībās Latvijas Mobilais Telefons iegulda daudz laika, daudz resursu, darbojas kreatīvi, neaprobežojas ar reklāmu, daudz vairāk cenšas meklēt iespējas aktīvi darboties, sponsorēt, piedalīties pasākumos ar plašu publicitāti, nodarbojas ar labdarību.

Rod veidus, kā piesaistīt pēc iespējas dažādākas mērķauditorijas.

Sīva konkurence ar citu mobilo sakaru operatoru TELE2.

Reklamējoties necentrējas uz cenu, bet kvalitāti.

Author's comment
Atlants