Author:
Evaluation:
Published: 01.10.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Pircēju/klientu segmentēšana pēc klasiskām pazīmēm un pēc vērtībām un interesēm', 1.
  • Summaries, Notes 'Pircēju/klientu segmentēšana pēc klasiskām pazīmēm un pēc vērtībām un interesēm', 2.
Extract

Interneta mārketinga instrumenti komunikācijai:
• Draudzība – veidot konkursus “Instagram” platformā ar iespēju atzīmēt savu draudzeni un abas laimē dāvanu.
• Veselība – reklamējot veikalu “H&M” televīzijā likt uzsvaru uz to, ka veikalā ir pieejams arī apģērbs, kas nesatur sintētiku vai 100% kokvilnas apģērbs.
• Daba – ievieto “Instagram” platformā bildi ar to kā tu dari labu dabai un pievieno mirkļbirku #H&Mdraudzigsdabai un saņem auduma vai papīra maisiņu par brīvu.
• Ģimene – nopērkot apģērbu no gan bērnu, gan sieviešu, gan vīriešu nodaļas saņem atlaidi 30%.

Author's comment
Atlants