Evaluation:
Published: 20.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
  • Research Papers 'Reklāma un ētika', 1.
  • Research Papers 'Reklāma un ētika', 2.
  • Research Papers 'Reklāma un ētika', 3.
  • Research Papers 'Reklāma un ētika', 4.
  • Research Papers 'Reklāma un ētika', 5.
  • Research Papers 'Reklāma un ētika', 6.
  • Research Papers 'Reklāma un ētika', 7.
  • Research Papers 'Reklāma un ētika', 8.
Extract

Mūsdienās reklāma ir izplatītā gandrīz visās dzīves jomās, mēs satopamies ar to visur. Ejot pa ielu, gan braucot ar transportu, lāsots avīzēs un žurnālos, televīzijā un radio, uz stabiem, sienām - reklāma ir visur. Brīžiem liekas ka reklāma ir pārāk uzmācīga, mūsu dzīve ir pārblīvēta ar to. Reklāma ietekme mūsu dzīvi, mūsu izvēli, brīžiem mēs paši to pat nepamanām, bet ar mums manipulē. Reklāma, kuru mēs redzam ikdienas ir gandrīz vienmēr spilgta, krāsaina, piesaistoša uzmanību, arī teksti, saukļi, uzrunas rāda mums interesi par produktu vai pakalpojumu kas ir reklamēts. Bet vai visas darbības, kurus veic reklāma, ir likumīgas un adekvātas no ētikas aspektiem? Kas ir reklāmas ētika un kādas darbības nav atbilstošas tai?
Reklāma un tas jēdziens.
Pastāv ļoti daudz dažādas definīcijas jēdzienam „reklāma”, katra no nozarēm, ar kuru ir saistīts šīs jēdziens, interpretē to savādi pielāgojot īpašībām kuri piemīt reklāmas funkcijām un mērķiem tajos.…

Atlants