Author:
Evaluation:
Published: 12.03.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Research Papers 'Bio veikala LIVIN konkurentu satura analīze', 1.
  • Research Papers 'Bio veikala LIVIN konkurentu satura analīze', 2.
  • Research Papers 'Bio veikala LIVIN konkurentu satura analīze', 3.
  • Research Papers 'Bio veikala LIVIN konkurentu satura analīze', 4.
  • Research Papers 'Bio veikala LIVIN konkurentu satura analīze', 5.
  • Research Papers 'Bio veikala LIVIN konkurentu satura analīze', 6.
  • Research Papers 'Bio veikala LIVIN konkurentu satura analīze', 7.
  • Research Papers 'Bio veikala LIVIN konkurentu satura analīze', 8.
  • Research Papers 'Bio veikala LIVIN konkurentu satura analīze', 9.
  • Research Papers 'Bio veikala LIVIN konkurentu satura analīze', 10.
  • Research Papers 'Bio veikala LIVIN konkurentu satura analīze', 11.
  • Research Papers 'Bio veikala LIVIN konkurentu satura analīze', 12.
  • Research Papers 'Bio veikala LIVIN konkurentu satura analīze', 13.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  BIO VEIKALA LIVIN ANALĪZE    3
2.  LIVIN KONKURENTU (GAN TIEŠO, GAN NETIEŠO) ANALĪZE    5
3.  LIVIN MĀJASLAPAS ATSLĒGVĀRDU UN TUVĀKO KONKURENTU ANALĪZE NO SEMRUSH.COM    11
4.  DARBA KOPSAVILKUMS    12
Extract

Bio veikala LIVIN analīze
Bio veikals LIVIN piedāvā pārtikas produktu, skaistumkopšanas un mājsaimniecības preces,
kas palīdz rūpēties arī par apkārtējo vidi. Mūsdienās arvien vairāk cilvēku sāk pievērsties
veselīgākam dzīvesveidam un zaļākai domāšanai. LIVIN piedāvā iegādāties pārtikas produktus,
kas atbilst dažādu dzīvesveidu piekritējiem. Aktivitāte ir gan Instagram, gan Tik Tok.
Mājaslapas funkcionalitāte un lietotāja pieredze:
• Jaunumi un raksti: informācija par jaunākajiem produktiem, veselīga dzīvesveida
padomi un uzņēmuma jaunumi. (skat 1.att.)
• Klientu atsauksmes: lietotāju pieredzes un vērtējumi par produktiem, kas palīdz citiem
pircējiem izdarīt informētus lēmumus.
• Navigācija: intuitīva izvēlne ar skaidriem produktu kategoriju sadalījumiem, ļaujot
lietotājiem ātri atrast nepieciešamo. (skat 2.att.)…

Author's comment
Editor's remarks
Atlants