Evaluation:
Published: 05.12.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
  • Research Papers 'Dzimumlomas un to attīstība', 1.
  • Research Papers 'Dzimumlomas un to attīstība', 2.
  • Research Papers 'Dzimumlomas un to attīstība', 3.
  • Research Papers 'Dzimumlomas un to attīstība', 4.
  • Research Papers 'Dzimumlomas un to attīstība', 5.
  • Research Papers 'Dzimumlomas un to attīstība', 6.
  • Research Papers 'Dzimumlomas un to attīstība', 7.
  • Research Papers 'Dzimumlomas un to attīstība', 8.
  • Research Papers 'Dzimumlomas un to attīstība', 9.
  • Research Papers 'Dzimumlomas un to attīstība', 10.
Extract

Secinājumi
Uz dzimumlomas apzināšanos var raudzīties, kā uz, kaut ko ļoti svarīgu, lai katrs cilvēks var pilnvērtīgi un normāli, savam dzimumam atbilstoši attīstīties. Apskatot un izvērtējot dazadās atšķirības, kādas pastāv starp abiem dzimumiem, var saprast, ka neviens navsliktaks vai labaks par otru, ko biezi vien var mūsdienu sabiedrība dzirdēt. Kā pati, parasti dzirdu, kā vīrietis visadi mēģina pierādīt, kāpēc ir labāks par sievieti un otrādi. Es piekrītu, tam, ka ir lietas, kur vīrieši ir labāki un ir lietas, kur atkal sievietes gūst priekšroku. Tas tikai parāda, ka mūsu abu dzimumu atšķirības veido pasauli harmonisku un saskanīgu.
Atšķirībā no priekšstata, ka bērnam ir dzimums kā konstants
un nemainīgs lielums, mēs dzimumlomas iegūšanu uzlūkojam kā procesu, kas
norisinās ilgākā laikā un principā var vest daudzos virzienos. Nav vienas galīgās
patiesības par to, kādiem jābūt zēniem un kādām – meitenēm. Šādu patiesību ir
daudz, un tās ir mainīgas.

Author's comment
Atlants