Evaluation:
Published: 24.04.2025.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Summaries, Notes 'Mārketinga un sabiedrisko attiecību nozīme zīmola darbībā', 1.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga un sabiedrisko attiecību nozīme zīmola darbībā', 2.
Extract

Sabiedrisko attiecību un mārketinga funkcijas uzņēmumā var būt līdzīgas, bet tajā pašā laikā tām ir arī svarīgas atšķirības. Sabiedrisko attiecību funkcija parasti koncentrējas uz attiecībām ar dažādiem sabiedrības locekļiem - presi, klientiem, akcionāriem, valdību, un citiem ieinteresētajiem grupām. Sabiedrisko attiecību centrs varētu būt ilgtermiņa attiecību veidošana, uzturēšana un stiprināšana ar šīm grupām, izmantojot dažādas metodes, piemēram, preses paziņojumus, pasākumus, komunikāciju ar sabiedrību, un krīzes pārvaldību. …

Author's comment
Atlants