Author:
Evaluation:
Published: 08.07.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays 'Reklāma un patērētāju vērtības', 1.
  • Essays 'Reklāma un patērētāju vērtības', 2.
  • Essays 'Reklāma un patērētāju vērtības', 3.
Extract

Vērtības ir priekšstati, kas veido pasaules uzskatu, nosaka attieksmi pret citiem, palīdz cilvēkam orientēties apkārtējā vidē un pamudina uz konkrētu rīcību. Ikviena produkta izvēli ietekmē indivīda vērtību sistēma, neatkarīgi no tā, vai tās ir alkas pēc panākumiem, tieksme pēc varas vai draudzība un garīgums. Laikā, kad vienā TV reklāmas pauzē izskan jau vairāk nekā 20 reklāmas rullīši, konkurētspējīga ir tikai tā reklāma, kuru radot, apzināta konkrētās auditorijas vērtību sistēma.
Tāpat ļoti nozīmīga vērtība ir labestība, kas sabiedrības skatījumā ir daudz svarīgāka par hierarhiju. Svarīgākās ar labestību saistītās vērtības Latvijas iedzīvotāju skatījumā ir godīgums, atbildības izjūta un cieņas iztrādīšana vecākiem cilvēkiem. Zemāk novērtēta tiek izpalīdzība, prasme piedot, iejūtība un draudzīgums.…

Author's comment
Atlants