Author:
Evaluation:
Published: 02.02.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Used
  • Research Papers 'Sazināšanās', 1.
  • Research Papers 'Sazināšanās', 2.
  • Research Papers 'Sazināšanās', 3.
  • Research Papers 'Sazināšanās', 4.
  • Research Papers 'Sazināšanās', 5.
  • Research Papers 'Sazināšanās', 6.
Extract

Novērtēšana
Kādai grupai vēstījums ir jāsniedz, vai indivīdam. Var būt tas jāsniedz bērniem vai pieaugušiem, vai auditorijai un tml. Turpināšu, piemēram, par pacientu. Pirms dodos pie pacienta man ir jānovērtē pacients, kā pacients sapratīs manu vēstījumu. Kāda informācija pacientam ir nepieciešama vai pacients orientējas laikā un telpā? Kā ar pacientu runāt? No sākuma jāsagatavo informācija tā lai pacients saprastu, ko Tu vēlies viņam pasacīt? Informācijai jābūt pēc iespējas īsai un kodolīgai, lai nebūtu lieka informācija, kas neatbilst tēmai. Māsai jāpielieto valoda atbilstoši pacienta izglītības līmenim. Ļoti svarīgi ir zināt pacienta spējas komunicēt var būt pacients ir zaudējis redzi vai nespēj parunāt. Vai, vispār nedzird! Pacienta novērtēšana ir pats svarīgākais lai informācija būtu sasniedzama pacientam. Ļoti svarīgi noskaidrot, kādā valodā pacients runā. Jānoskaidro cik daudz saņēmējs ir informēts, jau par sagatavoto vēstījumu, kas ir jānodod. (1. 172 – 175), (3. 35 – 38). …

Author's comment
Atlants