-
Tirgus un tā veidi
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 2 | |
1. | VĒRTSPAPĪRU TIRGUS | 5 |
1.1. | LATVIJAS VĒRTSPAPĪRU TIRGUS ATTĪSTĪBAS TENDENCES | 5 |
1.2. | LATVIJAS VĒRTSPAPĪRU TIRGUS GALVENIE DALĪBNIEKI | 6 |
1.3. | VERTSPAPĪRU VEIDI | 9 |
2. | DARBA TIRGUS, BEZDARBS, TĀ VEIDI UN SEKAS | 11 |
3. | NEKUSTAMĀ ĪPAŠUMA TIRGUS | 20 |
3.1. | VIETĒJAIS ZEMES TIRGUS | 21 |
3.2. | ZEMES TIRGUS AKTIVITĀTE | 22 |
3.3. | DARĪJUMI AR LAUKSAIMNIECĪBAS ZEMI UN MEŽSAIMNIECĪBAS ZEMI | 24 |
3.4. | EIROPAS SAVIENĪBAS IETEKME UZ LATVIJAS ZEMES TIRGU | 26 |
3.5. | VIENOTĀ PLATĪBAS MAKSĀJUMA SHĒMU SALĪDZINĀJUMS STARP BALTIJAS VALSTĪM | 27 |
4. | REKLĀMAS IETEKME UZ TIRGU | 30 |
SECINĀJUMI | 32 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 33 |
Tirgus (Market) ir pircēju un pārdevēju kopums, kuru mijiedarbības rezultātā notiek preču un pakalpojumu maiņa (pirkšana un pārdošana). Tirgu var formulēt kā institūciju kopumu jeb mehānismu, kas saved kopā atsevišķu preču vai pakalpojumu pircējus un pārdevējus. Tirgus kā ekonomiskais mehānisms veidojas jau gadu tūkstoti, kuru laikā mainījās paša skaidrojuma būtība. Kopējā izskatā, tirgus – tā ir sistēma ekonomisku attiecību, kuri saliekas ražošanas procesā. Tirgus attīstība notiek kopā ar preču ražošanas attīstību, ietverot sevī ne tikai saražotos produktus, bet arī produktus, kuri nav darba rezultāta( zeme, mežs).Ja runāt vienkāršā valodā, tad tirgus ir apmaiņas sfēra, kurā tiek realizēts sakars starp aģentiem sabiedriskās ražošanas formā pirkšanas-pārdošanas, tas ir ražotāju saistība ar patērētāju, ražošanā un patērēšanā.…
Latvijas vērtspapīru tirgus attīstības tendences, Latvijas vērtspapīru tirgus galvenie dalībnieki, Vērtspapīru veidi; darba tirgus, bezdarbs, tā veidi, sekas. Nekustamā īpašuma tirgus - ES ietekme uz Latvijas zemes tirgu, vietējais zemes tirgus; Reklāmas ietekme uz tirgu.